Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 Det er fin temperatur ute om nettene og jeg flyttet ut i natt, men kjenner at jeg ikke helt slipper meg løs når det gjelder dyp søvn og snorking. Jeg kan jo ikke styre dette selv og vet at jeg snorker like dypt som andre, men jeg tenker på naboene. Verandaene og soveromsvinduene ligger tett i tett og jeg vil ikke være en bråkete sag som ødelegger folks nattero. Er jeg den eneste som tenker slik? Soving med lyddemper er en vanskelig kunst. 2
Gjest Emet Skrevet 18. juni 2020 #2 Skrevet 18. juni 2020 Fuglekvitter er mer plagsomt enn orntelig "sagbruk snorking" for meg 😄 syns ikke du skal være redd for det. Urimelig for naboer å klage på det.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 Det går helt fint,jeg hadde ikke blitt brydd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #4 Skrevet 18. juni 2020 Om du hadde ligget inne så hadde vel du også hatt vindu åpent, så man hadde jo hørt deg uansett? Anonymkode: c4f27...979 2
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2020 Takk for svar dere. 🏵️ Faktisk så har jeg vinduet lukket og stor gulvvifte durende hele natta. Medfører surrete støydrømmer og dårlig søvn, men sånn er det om sommeren når vifte må brukes. Finnes ikke gjennomtrekk i mitt soverom og jeg omkommer hele tiden der. Jeg tenker meg inn i situasjon med naboer som kanskje hadde gjort nettopp det og forstyrret natteroen utendørs. Et stort boligfelt med mange utendørssovere og ditto blandet snorkekor fra krinkler og kroker...
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Skrevet 18. juni 2020 Så lenge man ikke får sagsnorkingen rett i øret, går det bra! Det er i alle fall min erfaring. Og det jeg satser på nå som jeg selv sikkert snorker. Anonymkode: d6539...a75
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #7 Skrevet 18. juni 2020 Leide rom i airbnb i fjor, og en på naborommet snorket jevnt hele natta. Han lå nok rett på andre siden av veggen, det var ikke forstyrrende for meg. Det har mye å si at jeg ikke er i samme rom! Anonymkode: 47bdb...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #8 Skrevet 18. juni 2020 Du kan jo sove en natt og la mobilen ta opp snorkingen din. Så får du vite hvordan den er. Snorking kan være ganske plagsom for andre og høylytt. Finn ut hvordan du snorker. Anonymkode: 6afd1...57e 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #9 Skrevet 19. juni 2020 Har du prøvd snorkeplaster? Drikke godt kvelden før? Sove på ryggen med en pingpongball festet på brystet slik at du ikke snur deg tilbake i usunt leie? Sov nå bare ute, tenker jeg. Aldri i livet ville jeg ha akseptert å sove med bråkete vifte og lukkede vinduer. Søvn er viktig, du bygger livet ditt på dét fundamentet. Ikke tull med det! Anonymkode: 66b12...645 1
Amberleaf Skrevet 19. juni 2020 #10 Skrevet 19. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd snorkeplaster? Drikke godt kvelden før? Sove på ryggen med en pingpongball festet på brystet slik at du ikke snur deg tilbake i usunt leie? Sov nå bare ute, tenker jeg. Aldri i livet ville jeg ha akseptert å sove med bråkete vifte og lukkede vinduer. Søvn er viktig, du bygger livet ditt på dét fundamentet. Ikke tull med det! Anonymkode: 66b12...645 Hvorfor pingpong på brystet? Er jo i ryggleie man snorker mest. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #11 Skrevet 19. juni 2020 3 minutter siden, Amberleaf skrev: Hvorfor pingpong på brystet? Er jo i ryggleie man snorker mest. Ikke med god pute? Malingsteip og pingpongball var det en vennine som fikk anbefalt. Mindre snorking og mindre vondt i nakken om morgenen var resultatet. Ble slutt på ballen da dette ble en vane. Anonymkode: 66b12...645
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #12 Skrevet 19. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke med god pute? Malingsteip og pingpongball var det en vennine som fikk anbefalt. Mindre snorking og mindre vondt i nakken om morgenen var resultatet. Ble slutt på ballen da dette ble en vane. Anonymkode: 66b12...645 Jo, med god pute også. Å sove på ryggen er verst når det gjelder snorking. Anonymkode: 47bdb...ba9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #13 Skrevet 19. juni 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo sove en natt og la mobilen ta opp snorkingen din. Så får du vite hvordan den er. Snorking kan være ganske plagsom for andre og høylytt. Finn ut hvordan du snorker. Anonymkode: 6afd1...57e Dette. Hadde blitt irritert dersom jeg hadde blitt vekket av din snorking. Anonymkode: 9457d...599
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. juni 2020 #14 Skrevet 19. juni 2020 Hater snorking, så hadde tørnet om du lå ute ved mitt vindu 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå