Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2002 #1 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg har problemer med overføre filer på msn messenger.. Dvs jeg kan motta filer fra andre, men får ikke sendt selv. Jeg trodde først det hadde noe med brannmuren å gjøre, men selv når jeg disabler denne fungerer det ikke. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. september 2002 #2 Del Skrevet 15. september 2002 Har samme problemet, så dette lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. september 2002 #3 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg har akkurat det samme problemet, og jeg fikk i dag vite at hos meg så er feilen hos internettleverandøren min. (NextGentel) Så hvis du også har NextGentel så er det der feilen er. Det ligger en bug der som gjør at det ikke fungerer riktig. Hvis det ikke er NextGentel du har, så veit jeg ikke... Sambisen prata på noen filer som man kan legge inn for å få til dette, de finner du på http://www.broadpark.no/forsiden.asp Klikk på "Tips" så står det under det første tipset. Har ikke fått det til selv enda, men det kan jo hende du gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2002 #4 Del Skrevet 15. september 2002 Har Telenor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 22. september 2002 #5 Del Skrevet 22. september 2002 Var inne på internett og fant dette om å sende filer med msn. Kanskje det kan være til noen hjelp. Har forresten ingen problemer selv med å sende filer med msn. Har en 98 versjon av windows. ]http://www.dinside.no/page/artf/32432.shtm...tml? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss_squizz Skrevet 28. september 2002 #6 Del Skrevet 28. september 2002 ja har akkurat samme problemet! har telenor jeg også. noen ganger virker det å slå av brannmuren, andre ganger ikke! og noen ganger virker det med brannmuren på.. go figure :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2002 #7 Del Skrevet 28. september 2002 Det kan virke som om etter at Messenger ble "innbakt" i Windows, så har folk desverre forlatt den gode gamle tjenesten ICQ. Jeg kan fremdeles IKKE fatte hvorfor folk absolutt SKAL bruke MSM, Hotmail og annen dritt (for det er jo DRITT, det egentlig er) fra Microsoft. ICQ serverene er nesten uavbrutt oppe å går - aldri noe tull, så hvorfor i allverden vil ikke folk bruke ICQ? Dessuten finnes det en tjeneste som heter: Jabber. Jabber bruker en protokoll som er åpen kildekode og det finnes klienter (programmer) til nesten samtlige operativsystemer. Er ikke dette fint da? Så lipper man masse krøll, fordi motparten ikke vil kjøre Windows! Nei, kast Messenger FANDENIVILL, bruk Jabber i stedet, og overtal alle vennene dine også, så kan Microsoft dytte Messenger opp en viss plass på segselv. Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. september 2002 #8 Del Skrevet 28. september 2002 Nullet: Jeg har vært fast tillhenger av ICQ i 5 år jeg! Litt irritert at den bruker så JÆ*** mye minne!! Det gjør ikke msn, for den er knyttet nærmere til operativsystemet.. Jabber har jeg ikke hørt om engang.. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 28. september 2002 #9 Del Skrevet 28. september 2002 alt dette her får dere innbakt i IRC... last ned mIRC f.eks, eller BitchX eller whatever... MYE bedre enn msn, icq osv... start egne kanaler for vennegjengen eller en gruppe av folk som du vanligvis chatter med på msn f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. september 2002 #10 Del Skrevet 28. september 2002 Jada, sitter på irc og hvis jeg vil, må ha det i pose og sekk jeg vettu!! :D -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2002 #11 Del Skrevet 28. september 2002 http://www.jabber.org Nulet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå