AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 Helt siden barnet vårt begynte i barnehagen har jeg fått inntrykk av at de som jobber der er egentlig ikke fornøyde med jobben sin og det har virkelig toppet seg i år. For enhver mulighet til å slippe å ha barna griper dem. Er det en inneklemt dag så er de veldig på om å høre om barnet vårt kommer og legger til at det er ingen andre som kommer den dagen. Men vi lot oss ikke lure, og det var andre barn der også da ved levering og henting. Mistenker de prøver dette med alle foreldrene. Det var for noen uker siden regel om at barnet skulle holde seg hjemme ved litt snue pga corona. Vi holdt barnet hjemme i 4 dager for så vite at regelen ikke gjaldt lenger. Når barnehagen gikk tilbake til forlenget åpningstider så presiserte dem i meldingen at de fleste barna ville være der fra 0915 til 1415. Igjen viste det seg at det var reinspikka bullshit. Nå fikk vi vite at den latterlige snueregelen er tilbake. De barnehageansatte har hatt alt ferie på nesten to måneder, men ser ut til at fellesferien ikke kan komme fort nok. Det er mer, men vil ikke lage en for lang post Anonymkode: 25340...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Skrevet 18. juni 2020 Viste du ikke det? Barnehagefolk er udugelige, late, arbeidsky og inkompetente. Burde ikke komme som et sjokk på deg, trodde dette var noe alle viste. Anonymkode: 0ba80...3f0 4
Gjest BethD Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 Denne orker jeg ikke bite på engang..... bedre lykke neste gang. Hilsen barnehageansatt
Blingblingtahei Skrevet 18. juni 2020 #4 Skrevet 18. juni 2020 Da er du rett og slett uheldig. Møtte våre barnehageansatte flere ganger på butikken og de kunne ikke vente til å komme tilbake på jobb, kjedet seg hjemme under permisjon og sier bestandig at de gleder seg til barnet mitt kommer.. Skal barnet gå lenge på samme avd? Kan hende det er bedre på storavdelinga? Evt ville jeg vurdert å bytte barnehage om de ansatte virker drittlei. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #5 Skrevet 18. juni 2020 De ansatte i vår bhg virker også slitne, godt at ferien kommer snart. Tror hele koronasituasjonen sliter litt på dem. Synes de har gjort en kjempejobb. Snueregelen, selvfølgelig holder man barna hjemme. Og jo bedre foreldregruppen er til å melde inn fri jo større sannsynlighet for at ansatte kan avvikle en feriedag. Dette er bra for den ansatte som får fri og bhg økonomi som slipper å ha overtall på jobb. Selvfølgelig vil også bhg ansatte tilbringe tid med egne barn og kanskje dra bort en langhelg ved inneklemt dag. Anonymkode: 34acc...77b 8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Skrevet 18. juni 2020 27 minutter siden, Blingblingtahei said: Da er du rett og slett uheldig. Møtte våre barnehageansatte flere ganger på butikken og de kunne ikke vente til å komme tilbake på jobb, kjedet seg hjemme under permisjon og sier bestandig at de gleder seg til barnet mitt kommer.. Skal barnet gå lenge på samme avd? Kan hende det er bedre på storavdelinga? Evt ville jeg vurdert å bytte barnehage om de ansatte virker drittlei. Vurderer å bytte ja. Anonymkode: 25340...b8a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #7 Skrevet 18. juni 2020 Selvfølgelig har de lov til å vøre slitne og leie nå! De har jo hatt en kronglete hverdag i lang tid nå. Anonymkode: 62519...7b3 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #8 Skrevet 18. juni 2020 De har hatt noen mnd med mye usikkerhet,mye nye regler. Tenk hvis de fikk koronasmitte i din barhehage, det ville vært krise. Jeg skjønner at de blir lei av den usikkerheten. Det blir nok bra med sommerferie nå og forhåpentligvis mer forutsigbarhet i august. Merker at de ansatte i vår bhg er preget av det. Men jeg er ikke egentlig irritert for det. Anonymkode: c6398...aec 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #9 Skrevet 18. juni 2020 Tror du bør vurdere en annen barnehage... Jeg jobber i barnehage og flere av oss har nå myye avspasering. Kommunen har ikke tenkt å betale det ut. Da er det jo mye (!) bedre at jeg tar ut avspaseringen min når det er flere barn som har fri enn at vi må ta det ut når det er fulle barnegrupper. Skjønner du ikke at det går ut over ditt eget og andres barn?? Anonymkode: 017ae...11a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå