Gå til innhold

Hva slags behandling for øyenbrynene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har ikke mye peiling på hva man bør velge av ulik behandling av øyenbryn, og håper å få litt input her 😊

Det har seg sånn at jeg egentlig har ganske god hårvekst i øyenbrynene, bortsett fra innerst nærmest nesa, der konstant napping i tenårene (huff, ja...) har gjort hårveksten veldig dårlig. Det mangler dermed en del hår som jeg til daglig forsøker å fylle diskret med sminke.

Nå har jeg lyst på finere øyenbryn og prøvde meg litt frem med googling. Det var et stort hav av ulike behandlinger og jeg ble usikker på hva som vil være best, og hvor jeg bør gå? (Jeg bor til informasjon i Oslo)

Ser det er en del som tilbyr forming og farging av bryn, men det hjelper vel ikke på de manglende hårene? Har tilnærmet sorte bryn, så ser ikke for meg at de skal farges noe. Er interessert i å få fine bryn jeg ikke trenger å bruke mye tid på. 

På forhånd tusen takk 😁

Anonymkode: 3af35...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Microblading? 

Jeg har egentlig veldig lyse hår og farger jevnlig. Prøvde microblading og det gav en virkelig fin form og fasong på brynene og fyllte litt ut der det manglet. Fortsetter å farge, men formen er der liksom alltid, så trenger ikke å få noen til å forme de lengre 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...