AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #21 Del Skrevet 20. juni 2020 Har også sett en del eldre kvinner, 40 +, som får litt Willem Dafoe-ansikt med årene. Ofte de som trener mye/har lav fett%. Anonymkode: 7cd77...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #22 Del Skrevet 20. juni 2020 På 18.6.2020 den 0.39, AnonymBruker skrev: Ja men rart at flere damer fra klassen hadde fått litt sånn hamsterpreg i ansiktet. De hadde ikke sånne markerte kinnben da de var yngre. Ts Anonymkode: 79abd...370 Hele ansiktet siger med årene og da blir kinnbenene mer markerte. Anonymkode: 0862d...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #23 Del Skrevet 21. juni 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Ser stadig vekk godt voksne kvinner som er ikledd garderoben til datteren sin(altså altfor unge klær som korte topper til ultratrange jeans, type ungdoms/tenåringsklær) og med en masse sterk sminke, rett, bleket hår (extensions?),løsvipper, botox og det hele. Dette så man nesten aldri tidligere og jeg lurer på hvor i alle dager de har sett/lest/hørt at det ser bra ut. Ser bare pinlig ut når man nærmer seg 40-50 og prøver å se ut som en tenåringsblogger. Jeg syns det er veldig rart at de ikke ser det selv. Hva syns egentlig folk om disse gamle tenåringene? Anonymkode: 8cd9c...4f8 Synes det ser bra ut jeg. Og folk må få kle seg som de vil Anonymkode: 6da28...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå