Gå til innhold

Voksne damer med svulmende kinnbein

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har nettopp vært på 25 års reunion for vgs.

De fleste hadde jeg ikke sett siden vi var 19 år gamle,og da er det jo mange som har forandret seg, inkludert meg selv.

Mange av mannfolka hadde fått måne, mista håret eller blitt gråsprengt i manken. 

Mange av damene så selvfølgelig eldre ut, men fortsatt attraktive.

Så var det flere som var stramme i mimikken og det er vel botox.

Noen var blitt brede/runde i ansiktet med kinnben som bulet ut, akkurat som om de hadde gått kraftig opp i vekt, men de var slanke. 

Turde ikke spørre noen om dette, men er det plastisk kirurgi eller? 

Mvh

Undrende mann

Anonymkode: 79abd...370

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa

Hm. Jeg har veldig markerte kinnbein som stikker ut og det er ikke kirurgi. Er vel heller mer vanlig at de tar øyelokksoperasjon og botox i panna før noe som helst annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ansiktet forandrer seg gjennom hele livet. Man ser ikke lik ut 25 år etter vgs. Det er umulig. Man eldes og hele kroppen forandrer seg. Får mer "voksne" trekk. 

Anonymkode: a4e94...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fillers i kinnene. Synes mange tar for mye. Ser ikke bra ut. 

Anonymkode: ab533...d43

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillers/restylane i kinnene for å motvirke at ansiktet begynner å henge når volumet avtar. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om ikke fillers, kan det også være transplantasjon av fett til ansiktet for å øke volum som tapes med alderen. Eller kinn implantat finnes også. Er nsbge muligheter🙂

Anonymkode: e2ffa...861

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ansiktet forandrer seg gjennom hele livet. Man ser ikke lik ut 25 år etter vgs. Det er umulig. Man eldes og hele kroppen forandrer seg. Får mer "voksne" trekk. 

Anonymkode: a4e94...2ce

Ja men rart at flere damer fra klassen hadde fått litt sånn hamsterpreg i ansiktet.

De hadde ikke sånne markerte kinnben da de var yngre. 

Ts

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg dessverre ser mer og mer av dette. Her jeg bor kan man nesten se fillers gjennom huden. Forstår ikke hvorfor så mange velger det sammme utseende. Høye kinn og overfylte lepper. Vil ikke dømme noen, men jeg kan bli stående og tenke om ikke dette bare er en midlertidig mote?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

Syns jeg dessverre ser mer og mer av dette. Her jeg bor kan man nesten se fillers gjennom huden. Forstår ikke hvorfor så mange velger det sammme utseende. Høye kinn og overfylte lepper. Vil ikke dømme noen, men jeg kan bli stående og tenke om ikke dette bare er en midlertidig mote?

Ja, jeg tror også at det er et moteblaff. Om noen år vil det nok lide samme skjebne som strektynne øyenbryn. Gud, hvor mange kvinner jeg kjenner som har vridd seg av anger over at de nappet vekk øyenbrynene den gangen tynne øyenbryn var mote... 

Anonymkode: 157e3...043

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har alltid hatt høye kinnben, men fikk litt hamster-preg etter at jeg begynte med Airol. Kinnbena ble litt mer «puffy»/

Anonymkode: d725e...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt høye kinnben, men fikk litt hamster-preg etter at jeg begynte med Airol. Kinnbena ble litt mer «puffy»/

Anonymkode: d725e...f1a

Hva er Airol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Først var det ender, og nå er det hamstere? Kvinner har noen rare skjønnhetsidealer.

Anonymkode: db35a...97e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hva er Airol

Krem med retinol. Eksfolierer huden, så det minsker rynker og fine linjer. Men samtidig får man også tørrere og sartere hud, så hos noen kan det ha motsatt effekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Frøkensina skrev:

De kan fort ende opp med kinn som Barry Manilow 😬

17133944-0-Hello_Barry_Manilow_was_clear

Hahahha Han er jo prikk lik Askeladden til Ivo Caprino!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først var det ender, og nå er det hamstere? Kvinner har noen rare skjønnhetsidealer.

Anonymkode: db35a...97e

Disse kvinnene vil ikke se ut som mennesker lenger 🤨

images.jpeg

Anonymkode: d1f03...25b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Disse kvinnene vil ikke se ut som mennesker lenger 🤨

images.jpeg

😄 Dette er ikke en hamster men en dverg vedder kanin

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

😄 Dette er ikke en hamster men en dverg vedder kanin

Jeg vet! Jeg syns at chubby bunny passer bedre i beskrivelse av svulmende kinnbein enn hamster. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
9 timer siden, Frøkensina skrev:

De kan fort ende opp med kinn som Barry Manilow 😬

17133944-0-Hello_Barry_Manilow_was_clear

Her er det jo ikke markerte høye kinnbein men bollekinn! Han ser ut som ei dukke, og ikke fin sådan.

Edit: her snakker han selv ut om hvorfor han ser sånn ut; steroidinjeksjoner i hofta som har gjort at ansiktet hovna opp. 

https://www.ocregister.com/2012/05/22/barry-manilow-talks-about-looking-odd/

Kanskje de damene på reunionen har fått kortisonsteroid Pga betennelser i hofta? 

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser stadig vekk godt voksne kvinner som er ikledd garderoben til datteren sin(altså altfor unge klær som korte topper til ultratrange jeans, type ungdoms/tenåringsklær) og med en masse sterk sminke, rett, bleket hår (extensions?),løsvipper, botox og det hele. Dette så man nesten aldri tidligere og jeg lurer på hvor i alle dager de har sett/lest/hørt at det ser bra ut. Ser bare pinlig ut når man nærmer seg 40-50 og prøver å se ut som en tenåringsblogger. Jeg syns det er veldig rart at de ikke ser det selv. Hva syns egentlig folk om disse gamle tenåringene?

Anonymkode: 8cd9c...4f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...