Gå til innhold

Blowjob, svelge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det her er et dumt spm haha men jeg prøver. Jeg har lyst til å overraske typen med en bj, der jeg svelger når han kommer. Ble veldig usikker på hva som er riktig nå, eller hva som er best. Skal jeg fortsette å suge imens han kommer eller skal jeg stoppe, la han sprute ferdig i munnen min og deretter svelge? Igjen sikkert dumt som men er genuint nyskjerrig. 

Anonymkode: 5bb28...371

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det her er et dumt spm haha men jeg prøver. Jeg har lyst til å overraske typen med en bj, der jeg svelger når han kommer. Ble veldig usikker på hva som er riktig nå, eller hva som er best. Skal jeg fortsette å suge imens han kommer eller skal jeg stoppe, la han sprute ferdig i munnen min og deretter svelge? Igjen sikkert dumt som men er genuint nyskjerrig. 

Finnes ikke dumme spørsmål om det. Noen menn liker å komme utover hele ansiktet, mens andre liker best at alt havner i munnen. 
Hvis planen er å ta alt i munnen, pleier jeg suge gjennom hele orgasmen hans. Stopper ikke opp. 
Og så har du noen valg:

1. Svelg underveis. (Litt kjedelig)

2. Hvis han at du har spermen i munnen før du gurgler litt og så svelger. 

3. Spar det i munnen og kyss han, sånn at dere deler på spermen. Mange menn synes det er svart sexy selv. Tror alle men. Har smakt på sin egen sperm, så jeg tror ikke de har noe imot det. Men det overrasker. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å spy, nå er du advart. Kos dg med cum.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godr spørsmål. 

Bare fortsett til han har sprutet ferdig.

Anonymkode: c74cf...52c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, 3lis3 skrev:

Finnes ikke dumme spørsmål om det. Noen menn liker å komme utover hele ansiktet, mens andre liker best at alt havner i munnen. 
Hvis planen er å ta alt i munnen, pleier jeg suge gjennom hele orgasmen hans. Stopper ikke opp. 
Og så har du noen valg:

3. Spar det i munnen og kyss han, sånn at dere deler på spermen. Mange menn synes det er svart sexy selv. Tror alle men. Har smakt på sin egen sperm, så jeg tror ikke de har noe imot det. Men det overrasker. 

Nå ble jeg litt kvalm kjenner jeg🤢

Anonymkode: 3dba3...423

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

De fleste venninner jeg kjenner forteller at han elsker å komme i munnen. Ha alt i munnen og gap opp slik at han kan se det. Deretter svelger du det, noe de fleste kvinner synes det er godt.

Anonymkode: 74014...ba3

• Liker 3
Skrevet

Selv om andre synes det er deilig å smake trenger ikke du å gjøre det... Prøvesmak litt først, er smaken bitter og sur vil det nok ta tid før du svelger igjen... Som sagt er det kostholdet hans som avgjør smaken, alle menn burde smake selv før de ber andre gjøre det. For å teste han kan du nok ha litt sperm igjen i munnen når du kysser han, da vil du nok se om han liker det eller ikke🙄 Mitt råd er å lure i han mye ananasjuice eller ananas et par dager i forkant, det gjør smaken bedre😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva han har drukket eller spist påvirker maten, spesielt sterke krydder/koffein/røyk....så HUSK det.

Så jeg ville nok heller smakt litt etter den har sprutet...slikke litt av det som er på penis etterpå.

Anonymkode: 2dae3...e50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spyr bare om jeg svelger, kjennes ut som varmt, ekkelt snørr....!! 

Anonymkode: 89f11...16f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Smaken er guffen. 

Avhenger det ikke litt av mannen da? Nåværende mann liker ikke at jeg fortsetter å suge, men det har andre gjort tidligere.

Anonymkode: 5fff1...395

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

om du ikke har gjort det tidligere, kan det hende at spyr / kaster opp.

Da er det heller bedre at du har åpen munn når han kommer, og suger ham etter på. Det spørs om han spurter mye og om du klarer å svelge alt. 

Skrevet

Bare fortsett å suge gjennom orgasmen. Svelg underveis dersom du får det til, men behold pikken i munnen mens du gjør det. Ikke slipp ham ut, men ha ham i munnen lenge mens orgasmen dabber av. Husk at han blir mer følsom når det har gått for ham.

Fint at du vil svelge! Jeg har alltid svelget når jeg er gitt blowjobs. Alltid. Det har vært både naturlig og en selvfølge, og noe annet har aldri falt meg inn.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun som sugde meg sist sa på forhånd at hun ønska å svelge alt. 
Hun fortsatte å suge mens jeg kom og det som havnet på utsiden tok hun med fingeren langs munnvika og svelga det også. 

Det var latterlig deilig å se på. Kunne kommet igjen av det synet liksom. 

Anonymkode: 5f2db...48f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, 3lis3 skrev:

Og så har du noen valg:

Sørlandsjenta02, har du fått deg nytt brukernavn? 😅

Anonymkode: 07737...fcf

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Typen min liker at jeg fortsetter å suge til han er helt tom. Men svelger ikke alt, tar litt av spermen diskret vekk med hånda og noe lar jeg renne nedover staken igjen. Blir litt kvalm av å svelge hele satsen..Selv om smaken er helt ok.

Anonymkode: 80784...745

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mens han kommer har jeg penisen i munn, men ikke altfor langt inn og gjør mye av de  samme bevegelsene som jeg gjorde rett før han kom. Har ikke problemer med å brekke meg da, noen ganger sier han i fra før han kommer, men har lagt merke til at han oftere nå ikke sier noe. 
kan hende han skjønner at jeg merker det selv. 

Må svelge unna underveis, og på slutten enten svelger jeg det eller overfører det til munnen hans. 
Etter det vil han bli sensitiv, da takler han ikke noe stimuli, jeg vet ikke helt om jeg har fått helt «teket» på når det punktet kommer, men jeg stopper når det ikke kommer mer sperm. Det er da omtrent han ville stoppet hvis han masturberte selv.

Men det beste er jo å spørre om man er usikker. Har spurt han om hva han liker tidligere

Anonymkode: b0434...716

• Liker 1
Skrevet

Å motta en blowjob der hun svelger er altså det beste jeg kan tenke meg. Og jeg kliner gjerne etterpå 😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Digg å bli suget helt ut, kan med fordel gjøre det ganske forsiktig 0-1-2 minutt etter også etter utløsning, men godt i tiden etter også. Han gir nok tegn om han vil du skal avbryte. Liker og klining etterpå. Du kan suge som du pleier når han kommer, det funker fint om du heller vil holde helt i ro akkurat når det skjer og litt forsiktig rett etterpå. Gjør du det senere kan du prøve noe annet en det du gjord først. Det er visuelt fint samt godt synes jeg. Suging skal være kos for begge så husk på å nyt og vis gjerne at du nyter selv. Tenk litt på deg selv og gjør det du har lyst til. 

Anonymkode: 97e3e...4bf

Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Fortsett å sug du. Svelg litt underveis og resten etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

3. Spar det i munnen og kyss han, sånn at dere deler på spermen. Mange menn synes det er svart sexy selv. Tror alle men. Har smakt på sin egen sperm, så jeg tror ikke de har noe imot det. Men det overrasker. 

Dama svelger stort sett spermen min og elsker henne for det. Elsker å se henne leke med spermen før hun svelger alt😋. Etter å ha lest det ovenfor ble jeg nyskjerrig på å smake egen sperm. Lurer på hvordan dama har det når jeg pumper all sæd i hennes munn. 

Første gang jeg bestemte meg for å smake egen sperm rett etter utløsning trakk jeg meg. Leste trikset med å drikke tropical juice for at sæden skal få en søt smak. Drakk en liter og venta 3 timer og pumpa handa full med sæd. Mens jeg enda var kåt tok jeg handa med utløsning rett til munnen. Ble i grunn overrasket over søtsmaken etter juice som jeg hadde drukket først. 

Jeg gjorde det samme som henne pleier og gurglet alt til det ble skum. Har gjort dette få ganger og liker å smake egenprodusert sæd, blir en runk og litt godsaker i kveld også, skal ikke glemme å gi dama senere. 🤪
Jeg har ikke turt å si til henne at jeg svelger egen sæd er redd for reaksjon. Blir det feil og rart å si til henne at svelger egen sæd?

Anonymkode: 801a3...b69

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...