Gå til innhold

Selge brukte møbler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et flott gammelt møbel som jeg ikke forstår hvorfor jeg ikke får solgt på Finn. Flott teakbord til 1500,- og mange som har lagt til som favoritt, og et par som har vist interesse, men ingen kjøp. Dette er jo bord som er trendy nå. Ser mange lignende på vintage-butikker til høyere pris. Har også lagt ut annonsen på Facebook i ulike grupper. Jeg har lagt ut mange bilder, og de er gode og beskrivende. Oppgir mål. Hva mer kan jeg gjøre?

Anonymkode: f8b14...fab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå ned i pris?

Mitt teakbord var gratis, pluss to flasker olje. 

Anonymkode: ab2c9...a15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som vil kjøpe et brukt møbel til 1500 kr.

Gå ned 1000 kr  til 500 så får du nok solgt det.

Anonymkode: af709...de6

• Liker 2
Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Teakbord er bare for spesielt interesserte. Og fordi om det er retro, er det ikke verdt så mye. Gå ned til halve, så får du kanskje solgt det. Tenk: ville du ha hatt det selv? Nei? Nei se der.

De som har lagt det til som favoritt, sitter vel og bare venter på at prisen skal settes ned til en pris de er villige til å betale.

Endret av MadameDeRosa
Skrevet

Da må du ned i pris. Slike bord er ikke trendy i den forstand, men noen liker denne stilen. Alt blir solgt, bare prisen er riktig. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Teakbord er bare for spesielt interesserte. Og fordi om det er retro, er det ikke verdt så mye. Gå ned til halve, så får du kanskje solgt det. Tenk: ville du ha hatt det selv? Nei? Nei se der.

De som har lagt det til som favoritt, sitter vel og bare venter på at prisen skal settes ned til en pris de er villige til å betale.

Jo, jeg ville hatt det selv. Kjøpte det for bare et par uker siden på bruktbutikk til 1700,- men det passer ikke hjemme hos meg.

Anonymkode: f8b14...fab

AnonymBruker
Skrevet

Føler at teak var mer trendy for 1 år siden. Da solgte jeg en del etter foreldrene mine, og det gikk unna i en fei. Nå skal jeg selge noe, og det er mange som legger som favoritt, men ingen kontakt til tross for ganske lav pris. Må nok enda lavere ned i pris enn kr 300. Og da er det gitt bort i forhold til hva jeg ville fått for 1 år siden.

Anonymkode: 7ba3f...06a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger med på annonser på bord i teak på østlandet nå da jeg tenker å kjøpe et snart, og det legges innimellom ut veldig fine bord til et par hundrelapper. Da velger jeg heller et slikt bord. Finner også flere og flere slike annonser da folk har skjønt at det er noe folk er ute etter.

Anonymkode: 9b871...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...