Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Så en annen her inne hadde en kjempelur idé om å legge til noen på snapchat som ønsker å gå ned i vekt. Jeg ønsker selv å gå ned ganske mye i vekt og lurer på om det er noen andre (helst jevnaldrende i 20 årene) som også ønsker å gå ned ganske mye i vekt og som tenker det kan være gøy å prøve å ha en å dele tanker, motivasjon, bekymringer, trøbbel og egentlig alt mulig med? Ideelt sett daglig eller ihvertfall et par ganger i uken. Sammen er vi mindre alene og kan motivere og hjelpe hverandre. Hadde vært ekstra hyggelig med en i oslo området så man evt etterhvert kan møtes for en tur eller kaffe om man ønsker på et senere tidspunkt. 

Jeg er selv 26 år og ønsker å gå ned ca 50-70kg.

Noen som synes det høres interessant ut? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, Planta skrev:

Hei! Så en annen her inne hadde en kjempelur idé om å legge til noen på snapchat som ønsker å gå ned i vekt. Jeg ønsker selv å gå ned ganske mye i vekt og lurer på om det er noen andre (helst jevnaldrende i 20 årene) som også ønsker å gå ned ganske mye i vekt og som tenker det kan være gøy å prøve å ha en å dele tanker, motivasjon, bekymringer, trøbbel og egentlig alt mulig med? Ideelt sett daglig eller ihvertfall et par ganger i uken. Sammen er vi mindre alene og kan motivere og hjelpe hverandre. Hadde vært ekstra hyggelig med en i oslo området så man evt etterhvert kan møtes for en tur eller kaffe om man ønsker på et senere tidspunkt. 

Jeg er selv 26 år og ønsker å gå ned ca 50-70kg.

Noen som synes det høres interessant ut? :))

Jeg er like gammel og skal like mye ned, så det hadde vært interessant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...