Bree Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Trenger en flink frisør i Oslo... Har alltid klippet håret mitt selv, men er moden for en liten forandring og aner ikke hva... Så jeg trenger en som kan fortelle meg hva jeg ville kledd og gjøre meg vakker!!
Diamantfrik Skrevet 4. juli 2005 #3 Skrevet 4. juli 2005 JO da det er masse flinke frisører i Oslo. Selv har jeg vært veldig fornøyd med På håret. De har salonger i hele oslo, men jeg har vært på rådhusplassen og i bogstadveien. I Bogstadveien er både Gina og Steffen veldig flinke. (Jasmin også forresten... ) Vet også at Studio Alf er bra, Thomas Mørk heter han jeg har hørt om. Tror han er i Grensen.
Gjest tivoli Skrevet 5. juli 2005 #8 Skrevet 5. juli 2005 Gunn Marit på Podium i Jacob Aallsgt på Majorstuen
Gjest z Skrevet 5. juli 2005 #9 Skrevet 5. juli 2005 Therese på Innovativ i Niels Julesgate på Frogner!
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 23. juli 2005 #10 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Hvis du ikke må i sentrum av Oslo så er Lene Hos Studio 3 på Oppsal helt rå... Hun er også hudpleier, noe som kan være praktisk hvis man først skal fikse seg;-) Gå til Lene hun gjør deg pen... Telefonnummer kan ikke legges i innlegg. Marianne moderator Endret 24. juli 2005 av Marianne
Letti Skrevet 24. juli 2005 #11 Skrevet 24. juli 2005 La du merke til han mørkhårede i den hårproduktreklamen....Hebbe? Han er helt rå med hår.....Han heter egentlig Halvor Holte og jeg vet han jobbet på Adam & Eva, men tror han startet for seg selv. Hadde jeg bodd nærmere Oslo, så hadde jeg gått til han.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå