Regiakakao Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Matinntak tyggis og Pepsi max Middag: En kyllingfilet, 2 skjeer ris Kvelds: En skive med avokado pålegg og en med leverpostei 30 gram Cheerios Et glass usøtet mandelmelk En moster ultra sitron, Pepsi Max, cola X Sukkerfri zeroh saft Har trent 3.5 time idag. Altså 21 km og 32223 steg. Er det for lite mat eller for mye?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 For lite med den aktiviteten. Anonymkode: f7bf8...375
Regiakakao Skrevet 17. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For lite med den aktiviteten. Anonymkode: f7bf8...375 Så bør jeg spise mer selvom jeg ikke har skikkelig matlyst?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 Alt for lite, og mye av det kan ikke kalles mat engang. Mye tomme kalorier, og uheldige kjemikalier. Spis ordentlig mat, og puss tenner i stedet for å tygge tyggis. cherios er ikke mat, men sulker og luft. Kutt ut brusen. Drikk gjerne melk om du tåler, i stedet for mandelmelk. Alternativene til melk har nesten ikke næring, og er dessuten kraftig overpriset. Leverpostei og avokado og kylling er bra. Mulig du har mindre matlyst pga varmen, men dette er ikke noe du kan leve på i lengden. Kutt ut det sukkerfrie også. Det er faktisk verre enn vanlig sukker, som heller ikke er bra. Anonymkode: 7ca4b...032 1
Wtfiwwm Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 Alt for lite. Dette er ikke stort mer en 1000 kalorier og du bør ha minimum 1500 bare for å opprettholde kroppens funksjoner.
Regiakakao Skrevet 17. juni 2020 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt for lite, og mye av det kan ikke kalles mat engang. Mye tomme kalorier, og uheldige kjemikalier. Spis ordentlig mat, og puss tenner i stedet for å tygge tyggis. cherios er ikke mat, men sulker og luft. Kutt ut brusen. Drikk gjerne melk om du tåler, i stedet for mandelmelk. Alternativene til melk har nesten ikke næring, og er dessuten kraftig overpriset. Leverpostei og avokado og kylling er bra. Mulig du har mindre matlyst pga varmen, men dette er ikke noe du kan leve på i lengden. Kutt ut det sukkerfrie også. Det er faktisk verre enn vanlig sukker, som heller ikke er bra. Anonymkode: 7ca4b...032 Vanlig melk gir meg panikk og eg får av og til magekramper av melk liksom så. Pusser tenner asså. Drikker sukkerfri fordi eg blir mett av d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #8 Skrevet 17. juni 2020 Sukkerfri saft, brus og tyggis inneholder ingen næringsstoffer. Hjelper ikke at det gir metthetsfølelse om kroppen ikke får næring. Anonymkode: 54233...47a
Regiakakao Skrevet 17. juni 2020 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sykt opplegg Anonymkode: de7ab...ee9 Syk kommentar:)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #10 Skrevet 17. juni 2020 3 minutter siden, Regiakakao skrev: Vanlig melk gir meg panikk og eg får av og til magekramper av melk liksom så. Pusser tenner asså. Drikker sukkerfri fordi eg blir mett av d Du har spiseforstyrrelse, det har du tydelig vist her inne, så hvorfor spør du om du spiser for lite? Du vet vel at du spiser for lite fordi du er syk. Du burde vært innlagt for behandling. Anonymkode: cc005...09c 3
Regiakakao Skrevet 17. juni 2020 Forfatter #11 Skrevet 17. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har spiseforstyrrelse, det har du tydelig vist her inne, så hvorfor spør du om du spiser for lite? Du vet vel at du spiser for lite fordi du er syk. Du burde vært innlagt for behandling. Anonymkode: cc005...09c Vet at jeg egt burde vært innlagt men jeg fremstår oppegående og dermed ville jeg bare bli avvist hvis jeg hadde spurt om å bli innlagt selv om det er det jeg egt vil
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #12 Skrevet 17. juni 2020 Hvor gammel er du? Anonymkode: e9429...d70
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #13 Skrevet 17. juni 2020 5 minutter siden, Regiakakao skrev: Vanlig melk gir meg panikk og eg får av og til magekramper av melk liksom så. Pusser tenner asså. Drikker sukkerfri fordi eg blir mett av d For så å bli sulten igjen. Spis heller vanlig mat enn å drikke det sukkerfrie sølet. Om du ikke kan ha vanlig melk, forstår jeg jo at du ikke vil ha det. Anonymkode: 7ca4b...032
Regiakakao Skrevet 17. juni 2020 Forfatter #14 Skrevet 17. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For så å bli sulten igjen. Spis heller vanlig mat enn å drikke det sukkerfrie sølet. Om du ikke kan ha vanlig melk, forstår jeg jo at du ikke vil ha det. Anonymkode: 7ca4b...032 Blir ikke sulten etter sukkerfri drikke så. Så lenge jeg får magekramper av vanlig melk så holde jeg meg til mandelmelk
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #15 Skrevet 17. juni 2020 14 minutter siden, Regiakakao skrev: Vanlig melk gir meg panikk og eg får av og til magekramper av melk liksom så. Pusser tenner asså. Drikker sukkerfri fordi eg blir mett av d Skjønner ikke at du lister det opp som mat. Det er tomme kalorier uten næringsinnhold som er god for kroppen. Og ja, det er alt for lite mat i forhold til aktivitet. Du bør lese deg opp på kosthold og enæring, og hva som skjer med kroppen din om du spiser slik over tid. Anonymkode: 9037d...f52 1
Regiakakao Skrevet 17. juni 2020 Forfatter #16 Skrevet 17. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke at du lister det opp som mat. Det er tomme kalorier uten næringsinnhold som er god for kroppen. Og ja, det er alt for lite mat i forhold til aktivitet. Du bør lese deg opp på kosthold og enæring, og hva som skjer med kroppen din om du spiser slik over tid. Anonymkode: 9037d...f52 Har lest meg opp på kosthold og ernæring så.. men behandleren min er skikkelig sånn du dør ikke hvis du forsetter sånn.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #17 Skrevet 17. juni 2020 Prøv å spis mer grønnsaker. Hva med grønnsakssmoothie? Lite kalorier og mye fiber. Gjør deg mettere. Ta i det minste tran sånn at du får i deg noe næring. Anonymkode: 7df5b...afc
Regiakakao Skrevet 17. juni 2020 Forfatter #18 Skrevet 17. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøv å spis mer grønnsaker. Hva med grønnsakssmoothie? Lite kalorier og mye fiber. Gjør deg mettere. Ta i det minste tran sånn at du får i deg noe næring. Anonymkode: 7df5b...afc Spiser grønnsaker asså. Liker ikke smoothie. Hater tran
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #19 Skrevet 17. juni 2020 Omega 3 kapsler med multivitaminer i, kjøp det. Da får du noe. Du veit du får i deg alt for lite mat i forhold til ein "vanlig" dag. Og med denne mengde aktivitet burde inntaket vore større. Får du ikkje hjelp? Noen som kan hjelpe deg til å få hjelp? Skikkelig hjelp... ❤ Anonymkode: d7d08...dcf
Regiakakao Skrevet 17. juni 2020 Forfatter #20 Skrevet 17. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Omega 3 kapsler med multivitaminer i, kjøp det. Da får du noe. Du veit du får i deg alt for lite mat i forhold til ein "vanlig" dag. Og med denne mengde aktivitet burde inntaket vore større. Får du ikkje hjelp? Noen som kan hjelpe deg til å få hjelp? Skikkelig hjelp... ❤ Anonymkode: d7d08...dcf Får "hjelp" men ikke skikkelig hjelp før i juli. Siden jeg da skal begynne med cbt-e behandlig. Vil egt legge meg inn men er for oppegående til det
Anbefalte innlegg