Gå til innhold

Hvordan var du i livet ditt i juni 1996?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk i første klasse på barneskolen. Foreldrene mine hadde blitt skilt. Pappa flyttet til byen. Barndomshjemmet ble solgt og vi flyttet leilighet der vi bodde et år. Ble boende hos mamma. Så pappa annenhver helg. Pappa skaffet oss en hund. Som vi ikke kunne beholde. 😢

Ellers så var livet ganske trygt, men vi levde enkelt. Hadde ikke god råd. 

Anonymkode: a3036...a6b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest nocco
Skrevet

Var 5 måneder. Levde livet som baby, med to gode storebrødre og katt, hund og fjøs :) 

AnonymBruker
Skrevet

Eksisterte ikke før 4 år etter.

Anonymkode: 624c2...6fc

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Da var jeg ferdig med første året på vidergående.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble 19 år det året, bodde hos foreldrene mine i barndomshjemmet, ferdig med 2 året på vdg. Hadde kjæreste, festet mye den sommeren. Levde livets glade dager med venninner og kjæresten og hans venner. Lite visste jeg da at det var siste sommeren min uten barn. 

Anonymkode: c4211...918

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nykonfirmert, (15) ble aldri bedt med på noenting av venner og var hjemme alene den sommeren mens foreldrene dro på ferie til Spania. Jeg fikk ikke bli med for det passet ikke for de. Tror jeg brukte sommeren på å se Pacific Blue på TV og å drømme meg vekk. 

Anonymkode: 4948a...1d9

• Liker 3
Skrevet

Da var jeg akkurat ferdig med ungdomsskolen, full av forventninger for min nye tilværelse på videregående og startet sommerferien med TT i Bergen - det var en fin sommer :sol: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var akkurat ferdig med ungdomsskolen i juni 1996. Bestevenninnen min utviklet tung psykisk sykdom den sommeren, og sommeren min var ganske preget av sjokket over det- og ikke minst det vonde i å overhode ikke kunne hjelpe henne. Ellers gikk vel livet sin vante gang, jeg husker grudde meg til videregående, etter å ha gjennomlevd 9 års skolegang med kraftig mobbing. Regnet ikke med at videregående skulle bli noe bedre- og det ble det dessverre heller ikke. Nesten bare enda verre.

Anonymkode: 13514...421

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da var jeg 3 år og bodde sammen med mamma, pappa, storesøster og lillebror. Husker ingenting fra den tiden, men jeg tror jeg hadde det fint. 

Anonymkode: c2e65...1a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var året eg kom til Noreg.

Eg gjekk tredje klasse ein gong til.

Anonymkode: 3a0d7...efa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk i første klasse på barneskolen. Foreldrene mine hadde blitt skilt. Pappa flyttet til byen. Barndomshjemmet ble solgt og vi flyttet leilighet der vi bodde et år. Ble boende hos mamma. Så pappa annenhver helg. Pappa skaffet oss en hund. Som vi ikke kunne beholde. 😢

Ellers så var livet ganske trygt, men vi levde enkelt. Hadde ikke god råd. 

Anonymkode: a3036...a6b

Hadde fått en sønn året før så hadde nok med det og å fullføre videregående

Anonymkode: 14bf3...64f

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Da var jeg akkurat ferdig med ungdomsskolen, full av forventninger for min nye tilværelse på videregående og startet sommerferien med TT i Bergen - det var en fin sommer :sol: 

TT?

Anonymkode: 14bf3...64f

Skrevet

Da var jeg drøye to mnd gammel 🙈😂 Første barnet til mine foreldre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da var jeg akkurat ferdig på barneskolen, og gledet meg til ungdomsskolen (ikke visste jeg hvilket helvete DET skulle bli!), dro til England på en fantastisk korpstur og ellers lå jeg vel for det meste på stranda :)

Anonymkode: 22a4f...ebb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde akkurat hatt en fantastisk russetid og gledet meg til å flytte ut i verden på egenhånd. Livet føltes som et eventyr. 

Anonymkode: 9d01d...520

AnonymBruker
Skrevet

Da sluttet jeg i barnehagen og var spent på å begynne på skolen (selv om jeg er siste kullet som ikke startet i 1.klasse, det het noe annet.) 

Anonymkode: 8b451...677

AnonymBruker
Skrevet

Da var jeg høygravid med mitt første barn. 

Anonymkode: 90f2e...fff

Skrevet

Var ferdig på ungdomsskolen  og skulle begynne på videregående.

Hørte på the prodigy  , 2 unlimited  og annet tekno drit . 

• Liker 2
Skrevet

Juni 1996... jeg var 25 år, singel, nettopp ferdig med utdannelsen og på jakt etter jobb. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var 4. Moren og faren min skilte seg. Mamma prøvde å drepe pappa da han skulle sette meg i bilen. Ble også tvunget av mamma til å si jeg ville bo hos henne, selv om pappa var den eneste jeg følte meg trygg med.

Anonymkode: 78840...0b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...