Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #5 Skrevet 3. juli 2005 Jeg har en yoga-dvd, og har brukt den kanskje to ganger. Jeg har altfor mye lopper i blodet for yoga, da tar jeg heller og løper/sykler en tur eller trener skikkelig styrke på treningssenteret.
Gjest Daniella_ Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 Jeg har ministry of sound dvd'ene. Det er god kondis-trening med litt hopp og dans blandet inn. Anbefales! Ellers så har jeg en dvd i fra Nell McAndrew som heter "Maximum Impact". God trening med hopping, boksing og styrke! Har mange andre dvd'er også, men jeg vil vel ikke akkuratt anbefale disse. Alle de dvd'ene jeg har nevnt kan bestilles på www.play.com.
Miracl3 Skrevet 4. juli 2005 #7 Skrevet 4. juli 2005 Jeg har en yoga-dvd, og har brukt den kanskje to ganger. Jeg har altfor mye lopper i blodet for yoga, da tar jeg heller og løper/sykler en tur eller trener skikkelig styrke på treningssenteret. Jeg ser etter yoga dvd på byttebørsen
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2005 #8 Skrevet 4. juli 2005 Jeg ser etter yoga dvd på byttebørsen ' Jeg kan jo forandre mening Jeg prøver den med jevne mellomrom, kanskje en gang i halvåret, og konstaterer med at jeg bruker altfor mye energi på å klare å holde balansen. Tips: play.com har en haug med billige yoga-dvder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå