AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #21 Del Skrevet 18. juni 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Var som jeg tenkte. Jo, har vannkoker, men den rommer ikke allverdens, var derfor jeg kom på det med engangsgrill. Et litt kreativt øyeblikk. Anonymkode: 7c695...b6d Hæ? Kan du ikke bare koke opp vann i 5-6 omganger og ha det over i en stor balje eller den store gryta som du skulle koke vannet i uansett? Det ville jeg gjort i hvert fall. Og så justert med kaldt vann. Anonymkode: f283d...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #22 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg hadde brukt vannkoker, og samlet opp en god mengde kokt vann i en stor balje eller lignende. Blandet inn kaldt vann, så det ble passe temp. Duppet hodet/håret nedi, og brukt øse for å skylle resten av håret. Anonymkode: 64db1...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 18. juni 2020 #23 Del Skrevet 18. juni 2020 Gå på nærmeste treningssenter og spør om du kan få gratis prøvetime siden du vurderer å bli medlem. Mange er greie der. Eventuelt fyll en svart søppelsekk med vann og legg den i sola. Det gjør vi med pumpedusjen på hytta. Svar farge absorberer sollys, og blir varm fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #24 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg hadde kokt 2 liter vann i vannkoker, blandet 1 liter med 2 liter kaldt vann i en gryte og dyppet hår og hodet så langt ned som mulig der for å bløte det. Vri opp på vei opp av gryta, såpet inn og ventet i 1 minutt før jeg dyppet hodet på nytt og skylt ut så mye som mulig i de tre litrene. Så bruke opp mot 1 liter på å skylle ut det verste før balsam tas i. Deretter dyppet håret i 2 liter vann i en annen beholder for å skylle ut balsam. Deretter litt kaldt vann om det trengs enda litt skylling. La gjerne vannet stå ute noen timer for å ha litt mer enn 4 grader. Anonymkode: d1189...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skiftenøkkel Skrevet 18. juni 2020 #25 Del Skrevet 18. juni 2020 Har du laaang hageslange, legg den utover i hagen fyllt med vann. Etter hvert vil vannet som står i slangen bli nokså varmt. Men det blir kanskje ikke nok til langt hår. Gjør opp bål til koking eventuelt. Tror jeg ville kjøpt time på et lokalt treningssenter eller svømmeanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå