Gå til innhold

Sommer sminke, hvordan bevare gløden på svette dager - hacks.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til bra sommer sminke? Eller noen triks og hacks til hvordan man bevarer eller får glød, og ser fin og fresh ut, til tross for disse renne-svette-dagene? 

Må tilføye at det må se naturlig og flott ut! 

Anonymkode: 08a2e...c76

Videoannonse
Annonse
Gjest Aniita
Skrevet

I disse svette dager er jeg helt nødt for å pudre spesielt t-sonen. Bli så innmari blank rundt nesa og det ser ikke bra ut.

For glød kan man bruke litt solpudder der man har highlighter, over kinnebena.

AnonymBruker
Skrevet

Prioriterer solkrem fremfor sminke. 

Anonymkode: 278bd...b0c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, nattsvermer skrev:

Jeg fikk denne anbefalt på kicks https://www.kicks.no/urban-decay/makeup/base/setting-spray/all-nighter-setting-spray-118-ml

Hun som jobber der sa hun brukte den selv på ferie i varme land når de skulle ut og danse. Jeg har ikke prøvde den selv enda.

Jeg elsker denne! Har ikke prøvd den ut i varmen enda, men når jeg er ute på byen, det blir sent og jeg overnatter hos en venninne så er sminken like fin dagen etter!

Anonymkode: 28ae5...047

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe som ikke mangler på svette dager, er det vel gløden? Jeg ser i alle fall ut som en rød lyspære.

Anonymkode: 47c6c...4e9

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker denne! Har ikke prøvd den ut i varmen enda, men når jeg er ute på byen, det blir sent og jeg overnatter hos en venninne så er sminken like fin dagen etter!

Anonymkode: 28ae5...047

Kult! Da havner den nok snart i handlekurven 🙂

TS: Om du har lyst å bruke foundation har jeg begynt å bruke Estee Lauder Double wear foundation. Det meste at foundation bare sklir av meg, men denne sitter også etter litt svetting. I kombinasjon med den setting-sprayen må vel alt slipes av igjen 😂 (den går av med vanlig ansiktsrens, altså)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...