AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Jeg jobber i helsesektoren og skal søke på et årsvikariat på samme avdeling som jeg jobber i, det er bare stillingsinstruksen som er litt annerledes. Stillingen må jo lyses ut, og jeg må søke som alle andre, men syntes det er SÅ vanskelig å vite hva jeg skal skrive! Både leder og tillitsvalgte kjenner meg jo veldig godt og vi jobber sammen daglig. Da blir det litt rart å skrive ting som man gjør i en vanlig søknad (f.eks: ....jeg er løsningsorientert, har gode samarbeidsevner og liker å jobbe tverrfaglig). Det føles liksom så rart å skrive det når de kjenner meg så godt og vet akkurat hva som er mine sterke og svake sider. Noen tips? Anonymkode: d919e...de0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Det er ikke rart, men helt fint å skrive det og skryte litt av deg selv. Det er bare bra å være bevisst på sine kvaliteter Anonymkode: 61761...d2c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 Det er ofte ledere fra flere avdelinger også som ser gjennom søknad og kvalifikasjoner. Skriv den beste søknaden du kan for å sikre deg jobben Anonymkode: 95d94...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå