AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Skriv opp listen med land man SLIPPER karantene etter man har kommet hjem fra ferien? Og tror dere det er en mulighet for at Norge fjerner karantenereglene hvis man har vært i Italia på ferie? Jeg og kjæresten tenker å reise et sted, vi har kun en uke ferie og er opptatt av at vi ikke skal i karantene etterpå. Anonymkode: a702c...e42
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Ikke det beste forsøket på trolletråd jeg har sett, dessverre. Anonymkode: 8205d...aa7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke det beste forsøket på trolletråd jeg har sett, dessverre. Anonymkode: 8205d...aa7 Hvorfor tror du dette er en trolletråd? Anonymkode: 7bfff...38b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke det beste forsøket på trolletråd jeg har sett, dessverre. Anonymkode: 8205d...aa7 Hva mener du? Blir så forvirret fordi de har jo åpnet opp for å reise too utallige land nå. Men mange av de landene må man være i karantene når man kommer hjem.. Anonymkode: a702c...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå