Gjest Batman Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Synes det er veldig opphissende og snakke under samleie. Si ting under samleiet: F.eks fitta de er så våt og deilig, det surkler i den våte fitta mi, osv. Er det andre som føler det samme, og hva sier dere til hverandre?
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Siste jeg husker noen sa var i går at "du var jævli rå i det der" da jeg hadde spesialundertøy på huhu, og det gjør musa mi glad å høre sånt. Andre ganger kan vi tullekrangle også viser jeg han fingeren som betyr fuck you, også slår den dårlige humoren til ja. Ellers kan vi diskutere når bussene går og slikt, alt avhenger av dagsform!
Gjest Mito24 Skrevet 3. juli 2005 #3 Skrevet 3. juli 2005 Hvis damen prøver å si noe, roper jeg som regel "hold kjeft, hore!".
Gjest seroxata Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 synes fort det kan bli litt corny med "dirtytalk" under akten.. helt ærlig, hadde gubben min plutselig sagt "jeg merker du har lyst på den store, deilige pikken min, ja" så ville jeg nok reagert med å briste ut i latter.. vent litt, dette har jo skjedd meg med eks-pulevennen min jo harry:) synes jeg da, er jo forskjellig fra person til person
Gjest snuppelille Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 Jeg liker å høre mannen snakke sånn, og han liker å høre meg. Men egentlig er jeg veldig ordentlig, så så fort det er over, holder jeg heeelt kjeft!! Sier aldri et fy-ord til vanlig...
Gjest snuppelille Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 Jeg liker å høre mannen snakke sånn, og han liker å høre meg. Men egentlig er jeg veldig ordentlig, så så fort det er over, holder jeg heeelt kjeft!! Sier aldri et fy-ord til vanlig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå