AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Noen som har noen flotte babybøker dere kan anbefale? Altså til å legge inn bilder og beskrive de første leveårene osv? Anonymkode: d2d57...663
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Jeg liker Babyjournalen 🙂 Anonymkode: a3f83...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 Har babyjournalen. Synes den er fin å skrive i, men da jeg skulle sette inn bilder oppdaget jeg at det ble vanskelig å få plass pga. dimensjonene på boka. Med standardstørrelse på bildene må man klippe/beskjære en del for å få plass til mer enn 1-2 bilder per side, og en god del av bildene vi hadde var slik at vi ikke ønsket å beskjære, dermed fikk vi plass til under halvparten. Er nå på leting etter ny bok som er hakket større. Anonymkode: 3ebf3...35e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 Vi bruker bok fra alfabetdyr. Er egentlig ganske fornøyd, god plass til å skrive, god plass til bilder eller annet en vil lime inn. Veldig kjekt at en kan fylle på med flere ark selv også ved behov. Anonymkode: adb46...1ab 1
Anonym6789 Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 Barnets bok fra WhitWhite. Superfornøyd, det er ringperm så lett å bytte om på sider og du kan også kjøpe ekstra blanke sider til bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå