Gå til innhold

Har lyst å slikke en annen jente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jente på 23 år og har alltid vært med gutter, men tenner seksuelt på både gutter og jenter. Har hatt sex med ei jente før og synes det var skikkelig digg, og har veldig lyst å gjøre det igjen. Det er noe jeg vil holde hemmelig. Har noen erfaringer med dette? Å treffe ei jente (samme kjønn) og bare ha uforpliktet sex uten at noen finner ut.

Anonymkode: 4e614...9cf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så mange skeive kvinner som er interessert i det for å være ærlig. Men du kan prøve å finne en annen kvinne som er nysgjerrig på samme kjønn og kun er ute etter sex i skjul. 

Anonymkode: 3a734...843

• Liker 6
Gjest Roseglose
Skrevet

Jeg gjorde det med en bekjent 🤷🏼‍♀️
Vi snakka om det på fylla, avtalte en dag. Så hadde vi oss. Veldig gøy 😉 

evnt kan du sjekke gaysir. Tror mange der inne er lei av par som ser etter en jente. Men kan tenkes at det finnes flere jenter der inne som vil eksperimentere uforpliktet. 

Skrevet (endret)

,

Endret av Sara25
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor holde det hemmelig egentlig? 

Anonymkode: c9287...115

• Liker 1
Skrevet (endret)
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor holde det hemmelig egentlig? 

Jeg tenkte litt på dette også, men så tenkte jeg på: er ikke all sex litt hemmelig? Man går jo ikke rundt å sier hvem man har sex med? Forøvrig er det nok derfor man blir populær fordi man er flasketett og holder kjæft🙄

Faktisk er det noe av det som tenner meg mest å se to kvinner som elsker og har sex med hverandre❤️❤️

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri gått med på noe sånt, siden jeg ikke skjuler min legning og ikke ønsker å være prøvekanin for noen som ønsker å eksperimentere.

Jeg tror du må finne en dame i samme situasjon.

Anonymkode: 0260b...4a9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Masse lesber digger tanken på å omvende hetero jenter, så du finner garantert ei..

Anonymkode: c642f...a18

• Liker 2
Skrevet

Tror dette er kjempelett å få til. Massevis av jenter er "litt bi" eller nysgjerrige på dette. Tipper du kommer til å få noen direktemeldinger her inne, dersom du ønsker.

Skrevet

Prøv på Gaysir. Det er flere grupper der for jenter som søker jenter uforpliktende. 🙂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Masse lesber digger tanken på å omvende hetero jenter, så du finner garantert ei..

Anonymkode: c642f...a18

Jeg har prøvd å ha sex med ei lesbisk venninne en gang. Har tenkt litt på hvordan det er å ha sex med ei jente er hetero selv, men for en opphissende opplevelse å ha sex med ei jente som er sexy og myk å ta på.  Første erfaring med å ha sex med henne var på nach hun og jeg ble igjen. 
Vi kom inn på lesbesex og jeg lot meg overtale. For å si det sånn hun kunne slikke😋 fikk prøver strapon på meg. Ja det ble i pose og sekk både stake og slikking. Nølte med å slikke henne, men ble i grunn ekstremt opphissa av å slikke henne og se henne nyte at nykommeren Innen lesbesex tilfredsstilte henne. 

Hun vil at jeg skal ha mer lesbesex med henne, jeg har vridd meg unna. Er redd for at hun skal få meg til å bli lesbisk og sikkert kjæreste med henne uten om at hun har sagt det direkte, hun er søt og grei.
Kunne hatt mer sex med henne helt uforpliktende, men er redd for å gi henne forhåpninger. Må nok finne ei tilfeldig på byen i stedet synes denne erfaringen var deilig😍

Anonymkode: 07bec...8a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også jente, veldig hetero men har likevel alltid hatt lyst å prøve å slikke og bli slikket 😅

Anonymkode: 288d2...5a9

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også jente, veldig hetero men har likevel alltid hatt lyst å prøve å slikke og bli slikket 😅

Anonymkode: 288d2...5a9

Sorry, da er det ikke "veldig hetero"! Veldig hetero mennesker kan ikke tenke seg sex med samme kjønn. Det er fullstendig ulogisk.

Det sies at merkelapper ikke er viktig, og det er greit. Men da får også slutte med å poengtere at man er VELDIG HETERO når man vil ha sex med samme kjønn. Da er det tydelig at merkelappen er litt viktig alikevel.

Anonymkode: b053d...f7e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...