AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Trenger parasoll til balkongen, og ser det er litt ulike typer, bla denne og denne. Noen som foretrekker den ene over den andre, eller andre typer? Og hvorfor? Aldri eid en parasoll:p Anonymkode: f5f12...145
stan Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Jeg har hatt begge typer og foretrekker den med fot på siden. Lettere å plassere i forhold til et bord.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #3 Skrevet 19. juni 2020 På 17.6.2020 den 17.48, stan skrev: Jeg har hatt begge typer og foretrekker den med fot på siden. Lettere å plassere i forhold til et bord. På siden? De fotene man fyller med vann? De kan man vel også ha i bord som har hull til det. Anonymkode: f5f12...145
stan Skrevet 19. juni 2020 #4 Skrevet 19. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: På siden? De fotene man fyller med vann? De kan man vel også ha i bord som har hull til det. Anonymkode: f5f12...145 Ofte vil vi her i landet ikke ha skyggen rett under parasollen. Så at parasollen står midt i bordet er ikke det beste. De parasollene jeg har hatt, var det hengeparasollene som var mest fleksible. Kunne tiltes mye. Men de krever enten en tung fot eller så må de festes godt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå