AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Hva kan være grunnen til at arbeidsgivere velger å skrive dette i annonsen? Synes det er vanskelig å forholde seg til. Føler at jeg bør skynde meg og hive inn en søknad, samtidig som enkelte slike annonser kan ligge ute i ukevis så det viser seg at jeg kunne brukt goood tid på å skrive en god søknad. Anonymkode: 9f97f...ff0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Betyr at man ønsker at du søker snarest, da man tar inn aktuelle kandidater fortløpende og ikke venter til en gitt søknadsfrist er gått ut før man starter prosessen. Finner de den rette tar de annonsen fra markedet, så om du er interessert bør du jo egentlig skynde deg å søke ja. Noen ligger ute i ukesvis; det betyr ikke at de ikke tar inn til intervjuer, det betyr bare at de fortsatt ikke har funnet rett kandidat. mvh HR ansvarlig Anonymkode: 04c87...245 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 Tror bare at det handler om at de er klare til å ansette og gjerne gjør det fortløpende. Det stod det samme da jeg søkte på deltidsjobben min og jeg fikk telefon en eller to dager senere om jobbintervju, hadde intervju dagen etter der igjen og ble ansatt dagen etter intervju. De trengte noen så kjapt som mulig, og i løpet av sommeren ble det ansatt mange nye (både sommervikarer og folk på fast deltid og fulltid). Bedriften hadde mange oppdrag og trengte flere ansatte, samtidig som at flere skulle slutte og flytte i løpet av eller rett etter sommeren grunnet studier. Anonymkode: 3c8a9...1c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå