Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som bruker premom-appen? Noen som har lyst til å fortelle meg om den? 😊

Jeg har brukt Fertilityfriend aktivt tidligere som prøver, men sist var for over 6 år siden, så jeg forstår at det kommer nyere og mer fancy programmer med tiden.

Men jeg forstår at man kan legge inn bilder på premom, og det ser gøy ut! Jeg liker bilder. Men er det slik at den tolker styrken på EL-testen selv, eller er det en data man som bruker legger inn?

Hører gjerne om alle erfaringer dere måtte ha med appen :engel:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt den i en måned nå. Bruker også appen Eve, mest for å holde kontroll på syklusen.

Jeg har også prøvd dette med å ta bilder av eggløsningstestene, med blandet hell. Fikk mange feilmeldinger på bildene, hehe. Men man kan fremdeles se oversikt over testene, og se når de ble tatt. Så det er jo informativt.

Anonymkode: d5132...77a

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den appen! Den tolker styrken på testene for deg 😄 Også veldig oversiktlig når det kommer til symptomlogging!

C7408A59-B22E-4D47-966E-1FC83E7554C5.png

Skrevet

Jeg er litt ambivalent til den. Samme bilde av samme testen kan gi forskjellig gradering - det kommer an på om du zoomer inn og sånt. 

Skrevet

Jeg prøvde å legge inn bilde av to tester tatt for noen dager siden, men uansett om jeg valgte 15.juni så skulle den absolutt logge den på i dag. Og det blir jo feil 😑

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...