Gå til innhold

Ditt drømmebryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er en slik tråd, men lurer på hvordan ditt drømmebryllup ville vert.

Alt er mulig, og budsjettet er uendelig.. :wink:

Mitt villle vert noe i denne duren:

Vi ville blitt viet i en hvit paviljong på toppen av en klippe med havet brusende under oss med alle våre venner og familie tilstede. Vi skulle ankomme festen i en skikkelig eventyrvogn trukket av 2 hvite hester.

Festen skulle blitt holdt i en frodig, blomstrende hage med mange rundbord med plass til alle som ville være med å feire. Musikken skulle blitt spillt av et strykeorkester.

Middagen var utelatt, istedet skulle det bugnet av frukter og bær i alle naturens farger i tillegg til en STOR bryllupskake i uante høyder :ler:

Vi ville dratt rett fra festen og i flyet på vei til bryllupsreise til enten Bali, Hawaii eller Bahamas....

Og der skulle vi selvfølgelig levt livets gode dager i noen måneder (hvem har jobb som venter i fantsiverden? :wink: )

:hjerter2: *drømme drømme*

Kunne tatt med mye mer detaljer, men tror dette får holde.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får faktisk ha mitt drømmebryllup jeg..

Har aldri vært av disse jentene som har drømt om disse store flotte bryllupene, jeg :wink:

Jeg har kun sett for meg hvit kjole og mannen jeg elsker, i utlandet.

Dette skjer! :P

Har alltid drømt om et helt enkelt bryllup, jeg... (Kjedelig muligens, men det er nå meg...)

Gjest Svimle
Skrevet

Jeg får også mitt drømmebryllup!

Skulle jeg endret på noe, måtte det vært en skikkelig bryllupsreise.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg får også mitt drømmebryllup!  

Skulle jeg endret på noe, måtte det vært en skikkelig bryllupsreise.

*signerer*

Skrevet

*signerer*

gjere eg og! tenk å få drømmemannen då!!?? hadde aldri trudd eg sku få ein so flotte mann :P:ler:

Skrevet

Får drømmebryllupet vårt vi!

Lite og intimt på en liten øy, langt ute i havet. Havbris og fuglesang :)

Åhhh som jeg gleder meg!!

Skrevet

Nå skal ikke jeg gifte meg enda, men drømmen må vel være at vi kan be alt av venner og slekt, uten å tenke på utgifter. Og ikke minst at alle kommer, har en kjempehyggelig fest sammen med oss, med god mat, drikke osv... og at jeg vil være i sand til å holde en vittig, tåredryppende romantisk tale... (den siste er i hvertfall vanskelig å få til ..tale...*grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...