Gjest Christine45 Skrevet 18. oktober 2022 #21 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 19.6.2020 den 15.49): Så du er psykolog eller noe slikt? Du må uansett lære deg å se på disse menneskene som pasienter og distansere deg fra hva de sier. Forsøk å se på det som sies analytisk, og ikke med empati. Tenk på kirurgen som opererer, han/hun ser bare et stykke kjøtt og ikke mennesket. Anonymkode: 2d5e4...eb3 AnonymBruker skrev (På 17.6.2020 den 12.25): Hva mente du? At man selv blir negativ når andre er det? Et par-tre ganger i uken. En av dagene er den som leder flinkere til å forberede temaer som tas opp, slik at folk blir mer tvunget til å delta på et "intellektuelt nivå" enn kun syting. Men blir på en måte litt skuffet over meg selv fordi synes jeg bør være flinkere til å skille mellom meg selv og andres problemer, ellers skjer dette som skjer med meg nå... Mentalt utmattet i dagevis etterpå. TS Anonymkode: 515a3...0a9 Hvilken arbeidsplass er dette? Stakkars. Håper du ikke må bli værende der altfor lenge. Her eg jobber er det om å gjøre å være "best på data" i et system som er laget mest mulig rotete til. Og hvem gidder konkurranse i en data jobb med simpel betaling? For ikke å snakke om trynefaktor og forskjell behandling. Man må være der noen år før man ser det klart. De som gjør mye feil blir liksom unnskyldt for de er så søt og grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå