AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Hei. Skal handle meg leilighet i Bodø nå siden jeg skal studere der i flere år. Står mellom to leiligheter, hvilken ville dere valgt? Leilighet 1: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=180348149 Leilighet 2: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=180367178 Begge ligger i samme området, samme etasje og har lik størrelse. Den ene er litt dyrere, ser den har plassering i enden på blokken, slipper å ha noen vegg i vegg. Vet jeg må velge selv, men kom gjerne med råd/tips hvis dere har Hilsen Usikker førstegangskjøper Anonymkode: 95a7d...a49
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Jeg likte ikke det beige i leilighet 2, men 1 synes jeg ble veldig hard med den mørke gråfargen. Vet ikke om du har tenkt å male og sånn? Endeleilighet er verre å varme opp, men gadd ikke sjekke om oppvarming er inkludert. Anonymkode: f2f58...075 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 De ser jo nærmest like ut. Går det mye tog til Bodø? Tog bråker en del og ser disse ligger inntil toglinjen. Så også ut som det var langt fra sentrum? Var mange leiligheter til samme pris og nedover i Bodø så jeg så ærlig ville jeg sett gjennom flere da jeg ikke likte noen av disse supergodt Anonymkode: f5dfc...541
thoomaas Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg likte ikke det beige i leilighet 2, men 1 synes jeg ble veldig hard med den mørke gråfargen. Vet ikke om du har tenkt å male og sånn? Endeleilighet er verre å varme opp, men gadd ikke sjekke om oppvarming er inkludert. Anonymkode: f2f58...075 Skal male selv, så fargen er ikke så viktig Er ikke inkludert oppvarming nei. Tenkte endeleilighet var smartest mtp. Støy? Slipper å ha noen vegg i vegg. TS
thoomaas Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: De ser jo nærmest like ut. Går det mye tog til Bodø? Tog bråker en del og ser disse ligger inntil toglinjen. Så også ut som det var langt fra sentrum? Var mange leiligheter til samme pris og nedover i Bodø så jeg så ærlig ville jeg sett gjennom flere da jeg ikke likte noen av disse supergodt Anonymkode: f5dfc...541 Ønsker ikke nærhet til sentrum. Nærmere skog/mark og utsikt fra leiligheten og nærhet til Skolen, den ligger 10 min sykkeltur unna. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 17. juni 2020 #6 Skrevet 17. juni 2020 Om jeg måtte velge en av dem så hadde jeg valgt leilighet 1. selv om jeg personlig ikke likte noen av dem noe særlig. 1
Trolltunge Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 De er jo nærmest kliss like, men likte soverom og bad litt bedre på dyreste. Nom m2 større er den også.
Huset Skrevet 17. juni 2020 #8 Skrevet 17. juni 2020 De er jo veldig like bortsett fra fargene, så jeg ville tatt den jeg følte meg mest vel i, om du har besiktiget dem. Om du ikke ønsker å legge ned arbeid i feks maling og gulv, er jo fargene og grad av gulvslitasje viktige ting å ta i beregningen.
Agathe Skrevet 17. juni 2020 #9 Skrevet 17. juni 2020 Syns endeleilighetene er finest, er greit å ha det lille vinduet i røstet og slippe naboer på andre siden av veggen, men, alt etter hvor innkjøringa til garasjen er så kan den parkeringsplassen i hjørnet være fryktelig knotete og irriterende. Og så spørs det hvordan leilighetene ligger i forhold til sola? Er de vendt samme vei? For når selve leilighetene er så like så hadde jeg valgt den med beste solforhold.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #10 Skrevet 17. juni 2020 Hvordan har du råd til så dyr leilighet når du er student? Lurer oppriktig altså. Har du vært flink å spare? Hvordan får du eventuelt lån? Uansett, lykke til med valget av leilighet! Anonymkode: 4a54d...7d5 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 17. juni 2020 #11 Skrevet 17. juni 2020 Endeleilighet om det er de to det står mellom.
thoomaas Skrevet 17. juni 2020 #12 Skrevet 17. juni 2020 8 minutter siden, Agathe skrev: Syns endeleilighetene er finest, er greit å ha det lille vinduet i røstet og slippe naboer på andre siden av veggen, men, alt etter hvor innkjøringa til garasjen er så kan den parkeringsplassen i hjørnet være fryktelig knotete og irriterende. Og så spørs det hvordan leilighetene ligger i forhold til sola? Er de vendt samme vei? For når selve leilighetene er så like så hadde jeg valgt den med beste solforhold. Begge har samme solforhold, ligger i samme retning
thoomaas Skrevet 17. juni 2020 #13 Skrevet 17. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har du råd til så dyr leilighet når du er student? Lurer oppriktig altså. Har du vært flink å spare? Hvordan får du eventuelt lån? Uansett, lykke til med valget av leilighet! Anonymkode: 4a54d...7d5 Arv Men har jobbet mye også.
Crema Skrevet 17. juni 2020 #14 Skrevet 17. juni 2020 åååh, leilighet nummer to hadde jo nydelig utsikt!! Og jeg likte baderommet bedre også! Så for meg er det helt klart nummer to som er best! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #15 Skrevet 17. juni 2020 Synes planløsningene i begge stuene var håpløse, men nr 2 er absolutt den verste. Det er ikke plass til hjørnesofa om man ikke vil at den skal stikke ut foran balkongdøra. Og om man ikke har hjørnesofa, vil sofaen være helt feil retning i forhold til TV. Anonymkode: 218be...efd
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #16 Skrevet 17. juni 2020 Leilighet nummer en så ut som hadde bedre flyt. Gråfargen var grei nok, hadde nok valgt annen farge selv, men at den var gjennomgående ga meg en ro i sjelen, Anonymkode: 37df7...b10
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #18 Skrevet 17. juni 2020 Jeg likte best den første. Jeg synes stuen/kjøkkenfasongen var mye bedre der. Ellers var de veldig like. Jeg liker også endeleilighet. Jo færre leiligheter rundt, jo færre som kan plage deg med bråk. Eneste fordelen med den andre, var litt bedre utsikt. Anonymkode: f4545...967
Million Skrevet 17. juni 2020 #19 Skrevet 17. juni 2020 Nummer to hadde en fantastisk utsikt, og jeg likte den beige fargen. Det er en farge som er skikkelig hot i interiør nå. Jeg hadde tatt leil nr to bare pga utsikten, tror jeg. Den var nydelig. For noen fjell der er oppe i nord! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #20 Skrevet 17. juni 2020 Nr 2, ingen tvil! 🙂 Anonymkode: be699...56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå