Gå til innhold

Hva slags goder får dere via jobben? Hva jobber du som?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jobber som ingeniør i internasjonalt firma.

Her får jeg en del forsikringer via jobb, reiseforsikring, personforsikring og et par andre. Pluss 250 kr til å dekke telefonregninger hver måned (som også må skattes). Får også dekt 10 timer med psykolog i året dersom legen har henvist til det.

Anonymkode: ec97a...3e1

Fortsetter under...

AnonymBruker

Liten oppstartbedrift.

Kunne fått betalt mobilen, men valgte å ikke gjøre det pga skatting osv.

Ingen goder. 

Samboeren jobber i stort internasjonalt firma. Han får dekket jobbmobil, reiseforsikring, internett, og sikkert mer jeg ikke husker. Reiseforsikringen inkluderer meg også, og internett bruker vi begge, så hans jobbgoder dekker litt for oss begge :) 

Anonymkode: 6187d...908

• Liker 1
AnonymBruker

Jobber som saksbehandler i det offentlige. Vi får rabatt på trening, får dekket inntil 6 timer med fysioterapi/kiropraktor per år, får dekket vaksiner og har gratis lege og ergoterapeut gjennom Bedriftshelsetjenesten.

Anonymkode: e0d37...228

• Liker 2
AnonymBruker

Helseforsikring, reiseforsikring for hele familien, dekket mobil og internett, kaffe og te samt fruktkurv på jobb, delvis subsidiert kantinelunsj. (trekkes 35 kroner per måltid). 24 timer fysioterapi eller kiropraktor.

Jobber som rådgiver.

Anonymkode: 5aae2...154

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker

Tja, det må være at vi kan forsyne oss ubegrenset med kaffe, men selv ikke det er gratis. 200 kr i året 😳 Jobben arrangerer også julebord. Ingen andre goder. Får ikke en gang full stilling enda jeg har jobbet der i 6 år.

Anonymkode: 3af00...291

• Liker 2

Jobber i privat "bank" og har følgende goder:

* kjøp av mobiltelefon 4000 pr år

* bruk av Internett og mobil, 12000 pr år

* reiseforsikring, gruppelivsforsikring, ulykke og uføreforsikring, er vel 18-24 000 pr år

* innskudd på en egen "matkonto" som brukes i byggets kantine, 7700 pr år

* høyeste lovlige pensjonssparing i det private med 20 % av lønnen

* subsidiert boliglån, der arb.giv. betaler 1,45 prosentpoeng av boliglånsrenten, så effektiv boliglånsrente i dag er vel 0,10% eller noe

* 30 minutter massasje av osteopat hver uke

* opparbeidelse av ekstra feriedager, maks 10 dager ekstra pr år

• Liker 3
AnonymBruker

Jobber som resepsjonist. Får dekket mobil, reiseforsikring for hele familien, helseforsikring, livsforsikring på meg og samboer. Får mobil hvert annet år. Leie hytter rundt i landet for en veldig liten sum. Gratis helsekontroll hos bedriftslege, fysioterapi for 180kr, billig lunsj. 200% i overtidsbetaling.

Pluss mange rabatter på butikker rundt omkring.

Anonymkode: 86b00...1bb

• Liker 1
AnonymBruker

Jobber i bokhandel. Får gode rabatter og en del gratis leseeksemplar på nye bøker. Har bare en liten stilling, så blir ikke så mange andre goder (pensjon, osv.)

Anonymkode: 00503...bac

• Liker 1
AnonymBruker
1 minutt siden, dyptvann said:

Jobber i privat "bank" og har følgende goder:

* kjøp av mobiltelefon 4000 pr år

* bruk av Internett og mobil, 12000 pr år

* reiseforsikring, gruppelivsforsikring, ulykke og uføreforsikring, er vel 18-24 000 pr år

* innskudd på en egen "matkonto" som brukes i byggets kantine, 7700 pr år

* høyeste lovlige pensjonssparing i det private med 20 % av lønnen

* subsidiert boliglån, der arb.giv. betaler 1,45 prosentpoeng av boliglånsrenten, så effektiv boliglånsrente i dag er vel 0,10% eller noe

* 30 minutter massasje av osteopat hver uke

* opparbeidelse av ekstra feriedager, maks 10 dager ekstra pr år

TS her.

Må bare si WOW! Så utrolig mye kjekke goder du får via jobben din. Får nesten lyst til å bytte jobb til å jobbe i bank nå :P

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helseforsikring, reiseforsikring for hele familien, dekket mobil og internett, kaffe og te samt fruktkurv på jobb, delvis subsidiert kantinelunsj. (trekkes 35 kroner per måltid). 24 timer fysioterapi eller kiropraktor.

Jobber som rådgiver.

Glemte å skrive høyere pensjonssparing, 10 % rabatt på ny bil. (Eller firmaleasing). Ny telefon annehvertår. IPad. 

• Liker 1
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Må bare si WOW! Så utrolig mye kjekke goder du får via jobben din. Får nesten lyst til å bytte jobb til å jobbe i bank nå :P

Og likevel gjør jeg alt i min makt for å komme meg vekk derfra 😆

AnonymBruker
2 minutter siden, dyptvann said:

Og likevel gjør jeg alt i min makt for å komme meg vekk derfra 😆

Haha, javel. Har vel en god grunn regner jeg med, jeg hadde ofret mye for å få fått så god rente på boliglånet mitt :)

Annonse
AnonymBruker

Glade barn! Arbeidsgiveren skrev i stillingsannonsen at de kunne tilby glade barn. Kanskje det å være glad er et krav for å få barnehageplass ikke vet jeg. Krav til oss ansatte er humor så alt ligger til rette for at dette skal bli et hyggelig år. (vikariat)

Anonymkode: ba8e1...2c9

• Liker 1
AnonymBruker

Ikke en dritt :) Må betale for å gå på julebord. Samme med sommerfest. Må betale for kaffen på pauserommet. Og for å skrive ut et privat dokument med jobbens kopimaskin. Velkommen til læreryrket! 

Anonymkode: ed792...131

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...