Gå til innhold

Hvor er den arbeidsplassen du har trivdes best og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om "Hva er din verste arbeidsplass noen sinne? ".
Hvor er den arbeidsplassen du har trivdes best, og hvorfor?

For meg må det ha vært når jeg jobbet som badevakt mens jeg studerte. Forutsigbar jobb, trivelige kollegaer, sjefen så vi aldri noe til da han jobbet på kontor, grei lønn i forhold til jobben jeg gjorde og ble kjent med mange trivelige badegjester. I tillegg fikk vi nøkler til bassenget og kunne bruke det utenom arbeidstid med venner, det var veldig stas! :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt litt forskjellige jobber, og de jeg har hatt det best i er de jobbene hvor jeg har hatt de beste kollegaene. Jobber du med rette folka som har samme innstilling til jobben som deg og du føler du samarbeider bra med, respekterer deg og du respekterer dem, og at man trives sosialt i pausene også...... da tåler man egentlig å jobbe med mye rart.

Men det er klart er noen arbeidsoppgaver som er mer givende enn andre. Synes butikkjobb var overraskende koselig, men jeg har personligheten til det. Det er helt klart ikke alle som trives med det. 

Anonymkode: 82992...883

AnonymBruker
Skrevet

På dagsenter, hadde verdens beste sjef. 

Anonymkode: 4de55...267

Skrevet

En avdeling på sykehus. Ekstremt godt arbeidsmiljø med lite/ingen baksnakking. Utrolig godt faglig miljø, spennende pasientgruppe og utfordrende arbeidshverdag (på den gode måten). Tre ledere som absolutt gjorde det beste for de ansatte, forsøkte å legge til rette for at alle skulle bli fornøyde men var strenge der det trengtes. Stor takhøyde, "alltid" god bemanning.

Skrevet

En økonomiavdeling i privat sektor.  Det var ti ansatte der, hvorav to kvinner.  Alle hjalp hverandre, og ingen fokuserte på seg.  Det var alltid VI.  Var noen borte fra jobb så var det et unntak.  Fraværsstatistikken i denne bedriften var på under 3%. 

Jobbet der i 4 år.  Lærte mye om lojalitet og samarbeid, og om å ha det morsomt på jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

Som assistent i kommunen, i helsevesenet. Givende og fin jobb. Jobber der nå ved siden av studier.

Anonymkode: d8de9...a1f

AnonymBruker
Skrevet

På butikk. Hadde en fantastisk sjef som genuint ønsket at jeg hadde det greit på jobb. Skulle det være utfordringer av noe slag strakk han seg langt for å ordne opp

Anonymkode: 0e7b8...c1b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...