Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte får dere besøk av venner? Føler meg rimelig asosial når jeg sier en gang i uken, men med barn og jobb orker jeg ikke å sosialisere meg så mye, møter folk ute osv men besøk blir litt mye føler jeg. Er det normalt eller er jeg sær? 

Anonymkode: d4013...bee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En gang i uken?? Haha, så ofte har jeg ALDRI hatt besøk, ikke engang som singel og barnløs. De færreste jeg kjenner har besøk så ofte, når de har mann og barn. 

Vi har besøk kanskje en gang annenhver MÅNED, vi.. Og det var før koronaen, nå har vi ikke hatt noen i hus siden midten av mars. 

Anonymkode: 784fe...c7f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg hadde besøk av venner her hjemme var for over 1 mnd siden. Er som regel jeg som må dra til di. Det er visst lenger for di å dra til meg enn det er for meg å dra til di. 🥴

Anonymkode: d49cf...317

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Jeg ser helst at jeg får drar på besøk til dem, slik at jeg får en grunn til komme meg ut litt🙂

Anonymkode: 3a038...adb

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gang i uken?? Haha, så ofte har jeg ALDRI hatt besøk, ikke engang som singel og barnløs. De færreste jeg kjenner har besøk så ofte, når de har mann og barn. 

Vi har besøk kanskje en gang annenhver MÅNED, vi.. Og det var før koronaen, nå har vi ikke hatt noen i hus siden midten av mars. 

Har besøk mest annenhver mnd eller hver mnd, noen ganger blir det mye på rad men det er sjeldent. Veldig sjeldent jeg orker besøk, rett og slett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noen ganger i året...

Anonymkode: 922bb...522

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sist jeg hadde besøk av venner her hjemme var for over 1 mnd siden. Er som regel jeg som må dra til di. Det er visst lenger for di å dra til meg enn det er for meg å dra til di. 🥴

Jeg har noen venner som ikke kan dra på besøk til folk, som insisterer på at folk må komme til dem i stedet, fordi de har katt... Helt umulig for dem å dra fra katten noen timer, men det kan da ikke være noe problem å dra fra småbarn for oss andre... 

Gjest Løpegærn
Skrevet

Vi har mest besøk av familie. Kanskje annenhver uke at vi drar på besøk eller har besøk? Med venner blir det mest å gå ut og spise, eller dra på byen osv. 

Skrevet

Før karantenen hadde jeg besøk flere ganger i uken, nå er det lite pga jeg er ikke helt villig til å bli like sosial igjen før Covid 19 ikke lenger er en trussel. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen venner som ikke kan dra på besøk til folk, som insisterer på at folk må komme til dem i stedet, fordi de har katt... Helt umulig for dem å dra fra katten noen timer, men det kan da ikke være noe problem å dra fra småbarn for oss andre... 

Hmm, denne personen høres syk ut.

AnonymBruker
Skrevet

Har vel besøk hver andre mnd kanskje? 😅 

Som oftest møter jeg venner 1 gang i uken, men vi møtes nesten alltid andre steder en hjeme hos hverandre 😁

Er nesten bare foreldrene våres som kommer på besøk hos oss, og det er ganske sjeldent. Venner kommer de gangene vi har fest, eller det er en spesiell anledning. 

Jeg er 26 og bor med samboer, ingen barn

Anonymkode: 238c5...e02

• Liker 1
Skrevet

Da jeg bodde alene kunne det være flere ganger i uka. Moren min får besøk nesten hver dag, hun bor på et lite tettsted der folk kommer innom på kaffe, men blir som oftest ikke mer enn en time

Skrevet

Besøk har vi nesten aldri, og spesielt ikke nå for tiden. Det hender en venninne lurer på om hun kan komme på en kopp kaffe på plattinga mens hun er ute og farter. Før denne perioden her pleide jeg å prøve å invitere på te, vin eller middag ish en gang i måneden 😄 Og vi har ikke barn. Men jeg liker å dra ut og finne på ting på kafé, vinbar eller stranda, så får møtt folk innimellom likevel.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤭 🤭 Har en vennine som også er sånn!! Det er lettere for meg å kjøre 2 timer for å besøke henne, en at hun må kjøre 2 timer for å besøke meg. ingen av oss har barn, og begge har god bil 🤷‍♀️ som oftest møtes vi på midten da 😅

Men nesten ingen av vennene mine har bil, så da er det lettere for meg å besøke de. Og de venner som bor hos foreldrene, er ofte desperate for å komme seg ut, sa da kommer de hit, eller vi møtes et sted 🙂

Anonymkode: 238c5...e02

AnonymBruker
Skrevet

Vi er to voksne og to barn i huset. Det ene barnet har noen på døra annenhver dag, det andre barnet har sjelden besøk. Mannen min, som jobber ganske lange dager, har kanskje kompiser på besøk et par ganger i året. Jeg har besøk av bestevenninnen min ca en gang i måneden. 

Som ektepar har vi ikke vennepar, og som familie har vi ikke vennefamilier. Orker det bare ikke. Trives aller best når de er oss fire sammen, for det skjer faktisk ikke mer enn et par dager i uken. Om sommeren inviterer vi gjerne søsken og nevøer/nieser, da gjerne til grilling og bassengbading. Men ellers er vi fint lite sosiale med andre enn oss som bor sammen.

Og bare for å legge til: jeg har aldri skammet meg over at jeg ikke er supersosial. Jeg er introvert, og det står jeg for. Det kan virke som at folk ser litt ned på seg selv fordi de ikke er veldig sosiale, nærmest unnskylder seg over det, men jeg synes det er bedre å "own it". Trives svært godt i livet, langt unna store vennegjengen med drama og baksnakking 😆

Anonymkode: ce6cf...18d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

To voksne. Besøk kanskje en gang i uka i snitt :) Drar på besøk kanskje en dag i uka i snitt. 

Anonymkode: 78397...600

Skrevet

En gang i uka når man har mann og barn? Det var ofte.

Selv har jeg en voksen sønn hjemme og er skilt, men har ikke besøk oftere enn 1-2 ganger i måneden likevel. Folk er opptatte med jobb og trening og diverse prosjekter, samt at jeg har flyttet et stykke unna to av de beste venninnene mine. Så ser dem ikke så ofte som før lenger. Ting må liksom PLANLEGGES mye mer, lite rom for spontane visitter. 

Sånn er det vel å bli voksen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har mann barn og jobb... aldri besøk.. kun av familie. Venner kommer veldig sjelden på besøk... 5 ganger i året kanskje.. men jeg er ofte på besøk hos de. 
har venner som er hjemmekjære, alltid jeg som må komme dit.. 

Anonymkode: fb7ec...a0b

AnonymBruker
Skrevet

Så lite som mulig, liker ikke å ha besøk. Kanskje 1 gang i året av venner. Men besteveninne og svigers er her oftere, 1 x mnd ca. Foretrekker å møtes ute eller dra til folk som liker besøk. Syntes mange er uhygiensiske og derfor liker jeg ikke så godt å ha besøk av "Randoms".

Anonymkode: 41b15...576

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt besøk 1 gang de siste 5 årene.

Jeg møter heller venner ute på byen.

Anonymkode: 33645...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...