Gå til innhold

Hvordan være sexuelt attraktiv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei på straks 40,barn og alder har jo gjort sitt med kropp men.,, om man har litt strekkmerker,ekstra hud på mage og lår, pupper har fått litt heng. Er ikke det viktigste å godta seg selv, være glad i kroppen sin uten å klage, ? Er ikke vi damer mere sexy om vi gjør litt for oss selv, gir av oss selv. Holder oss i form og nyter  hva kroppen vår kan i stedet for å fokusere på alt det negative og at vi ikke har kropp som for 20 år siden. Jeg ser så mye Negativitet rundt kropp og spesielt nå. Elsk dere selv så tror jeg menn også vil syns vi er sexy? Er dere ikke enig? 

Anonymkode: 2ec8c...190

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

YEEEESS, noen som har forstått det. Helt enig med deg👍 Menn som elsker sin partner gjør det for at dere er den dere er og ser ut slik dere ser ut❤️ Vi elsker dere for den dere er og ikke for den dere har potensialet for å bli. 

-Mann 41

Anonymkode: 3bf16...9ac

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Synes du svarer riktig og fornuftig på ditt eget spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet

😂😂 er det ikke like greit svare seg sjøl da? Var jo ikke et direkte spørsmål men en liten åpenbaring jeg har gjort selv 😉

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂 er det ikke like greit svare seg sjøl da? Var jo ikke et direkte spørsmål men en liten åpenbaring jeg har gjort selv 😉

Selvironi er attraktivt det også, du har mange fine egenskaper tydeligvis, så din konklusjon må være riktig :) 

Skrevet

Endelig ei som har skjønt det. Selvtillit er sexy. Å stadig sutre over egen kropp er bare turnoff.

Vær deg selv, og by på deg selv, så blir i alle fall jeg fascinert 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei på straks 40,barn og alder har jo gjort sitt med kropp men.,, om man har litt strekkmerker,ekstra hud på mage og lår, pupper har fått litt heng. Er ikke det viktigste å godta seg selv, være glad i kroppen sin uten å klage, ? Er ikke vi damer mere sexy om vi gjør litt for oss selv, gir av oss selv. Holder oss i form og nyter  hva kroppen vår kan i stedet for å fokusere på alt det negative og at vi ikke har kropp som for 20 år siden. Jeg ser så mye Negativitet rundt kropp og spesielt nå. Elsk dere selv så tror jeg menn også vil syns vi er sexy? Er dere ikke enig? 

100%.

Usikre kvinner med liten eller ingen selvtillit og dårlig selvbilde men med strøken kropp er ingenting å samle på. 

Anonymkode: 14cec...580

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yess 🙂  Du er ei dame heeelt etter min smak. Det mest sexy som finnes er ei dame som er trygg på seg selv og utstråler glede og trygghet i egen kropp.   Jeg kunne ikke gitt mer f*** i om du har strekkmerker eller om brystene står rett ut. Blunk til meg og vis at du tenner på meg, tør å vise deg frem for meg og jeg lover deg at du vekker lidenskapen og begjæret i meg 😉

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere ikke enig? 

Fullstendig! Sexy sitter mellom ørene. Elsk deg selv, by på deg selv, og du er sexy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...