Gjest Violetta Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Er det litt som om man er med i en film og det spilles filmmusikk. Flere som har tenkt det, eller er jeg sprø?
Gjest Jupp! Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Nope du er ikke sprø, og det er desto verre hvis det samtidig skjer noe spesielt og stort i livet i ditt Blir fort til at du lever i en film (bort sett fra det aldri er noen skikkelig happy endings i virkeligheten).
Shoegal Skrevet 3. juli 2005 #3 Skrevet 3. juli 2005 mitt liv er også en film! når jeg hører på musikk mens jeg går, da.... ellers er det vel lite som minner om noen film...
Anglofil Skrevet 3. juli 2005 #4 Skrevet 3. juli 2005 Ja Hvis jeg hører på en spesiell type musikk, strømmer ofte drømmene til. Dermed begynner jeg å tenke på "scener" som kan oppstå, slik som i en film. ' Mvh Yvonne
Gjest seroxata Skrevet 4. juli 2005 #5 Skrevet 4. juli 2005 hehe, slettes ikke uvanlig! Jeg kan f.eks føle meg mye mer selvsikker med en dæsj Rob Zombie på full guffe, og seile min egen sjø nedover gata Og så er det noen ganger du ser folk, som hører musikk, og du kan nærmest se på de at de blir "inspirert" av det de hører på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå