AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Han forsøkte late som om han hadde psykiske vansker, han tenkte det ville være lett å få sykepenger og hele pakken. Men han gikk til legen 3 ganger som ikke trodde han, og NAV ønsker ikke hjelpe han. Har systemet sluttet å tro på alle som sier de er syke? Anonymkode: fe5a3...507
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Du spør for en venn? Her virket jo systemet som det skulle Anonymkode: dc82d...4d0 8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 Dette ender nok som en gråtehistorie i mediene og NAV blir tvunget av politikeren til å beklage og innvilge han livslang trygd. Norge styres ikke etter rettpsinispper, Norge styres etter populisme. Dette gjelder alt fra trygd til veibygging. Anonymkode: ce059...bf7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 Men nå har dette skjedd med 2 stk jeg kjenner. Hvorfor?? Det skal jo være så enkelt å få ufør Anonymkode: fe5a3...507
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han forsøkte late som om han hadde psykiske vansker, han tenkte det ville være lett å få sykepenger og hele pakken. Men han gikk til legen 3 ganger som ikke trodde han, og NAV ønsker ikke hjelpe han. Har systemet sluttet å tro på alle som sier de er syke? Anonymkode: fe5a3...507 Tre ganger? 😂 Anonymkode: d60cc...9fb
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #6 Skrevet 17. juni 2020 hehe jeg har vel 999 legebesøk bak meg, og har ikke uføre trygd☺️ har ikke prøvd, da jeg er i behandling og tiltak. men 3 ganger😂takk for at du ga meg en god latter på en dårlig dag ts☺️ Anonymkode: 51c38...3d2 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hehe jeg har vel 999 legebesøk bak meg, og har ikke uføre trygd☺️ har ikke prøvd, da jeg er i behandling og tiltak. men 3 ganger😂takk for at du ga meg en god latter på en dårlig dag ts☺️ Anonymkode: 51c38...3d2 Samme her. Jeg har riktignok fått uføretrygd nå, men innen jeg fikk det hadde jeg 38 år med alvorlig sykdom bak meg (jeg har 44 fysiske diagnoser) hvorav 14 av dem helt utenfor arbeidslivet. 12 av de åra ble tilbragt i rullestol, ni av dem med sondeernæring og bleier og fire hvor jeg ikke var utenfor soverommet en eneste gang. Jeg hadde også tusenvis av legetimer, nærmere 100 innleggelser på sykehus, tre 4-ukers rehabiliteringsopphold og fire perioder med arbeidsutprøving i baggasjen. Også kommer noen her og snakker om tre legebesøk 😂 Velkommen til den vurkelige verden 😅 Anonymkode: d60cc...9fb 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #8 Skrevet 17. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Jeg har riktignok fått uføretrygd nå, men innen jeg fikk det hadde jeg 38 år med alvorlig sykdom bak meg (jeg har 44 fysiske diagnoser) hvorav 14 av dem helt utenfor arbeidslivet. 12 av de åra ble tilbragt i rullestol, ni av dem med sondeernæring og bleier og fire hvor jeg ikke var utenfor soverommet en eneste gang. Jeg hadde også tusenvis av legetimer, nærmere 100 innleggelser på sykehus, tre 4-ukers rehabiliteringsopphold og fire perioder med arbeidsutprøving i baggasjen. Også kommer noen her og snakker om tre legebesøk 😂 Velkommen til den vurkelige verden 😅 Anonymkode: d60cc...9fb shit! det var heftige greier😬håper du har det ok etter omstendighetene. det er jo et hån mot syke; de som prøver å trikse til seg trygd. ser for meg du sitter bak en kasse, med sonde, i rullestol etc. helt ødelagt av smerter og utmattelse. herlighet🤷♀️ Anonymkode: 51c38...3d2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #9 Skrevet 17. juni 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: shit! det var heftige greier😬håper du har det ok etter omstendighetene. det er jo et hån mot syke; de som prøver å trikse til seg trygd. ser for meg du sitter bak en kasse, med sonde, i rullestol etc. helt ødelagt av smerter og utmattelse. herlighet🤷♀️ Anonymkode: 51c38...3d2 Men om en klarer å trikse til seg trygd, er det da godt jobbet? Anonymkode: 92585...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå