Gå til innhold

Så vanvittig lei av koronahysteriet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er av de som ikke overholder alle disse påbudene. Jeg gjør det når folk ser på og på jobb, men ellers gir jeg totalt faen. Mulig jeg allerede har hatt korona da jeg var syk med feber og hoste i de første ukene da dette startet og i tillegg jobber ved et av Oslos mest trafikkerte holdepunkter, men har ennå ikke tatt antitest for å sjekke. For meg er det ikke så viktig.

Men jeg undrer meg jo. Som nevnt jobber jeg på et sted hvor vi er særdeles utsatt for smitte, men så langt har ingen av mine titalls kolleger fått påvist viruset. Ingen i de nærliggende bedriftene har fått påvist smitte heller. 

Bruker jeg min sunne fornuft ser jeg jo at dette er rent hysteri og massesuggesjon. Ser jeg på TV blir jeg daglig fortalt hvor viktig det er å følge påbudene. Føler en massiv kognitiv dissonans når jeg later som om jeg bryr meg om smittevern på jobb og ellers. For jeg gjør virkelig ikke det.

Anonymkode: 5a1ce...30a

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🙄

Anonymkode: 72d41...9e6

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig. Er så dritt lei av dette. Jeg har tatt antistofftest og har hatt korona. Hadde 37,8 i feber en kveld og hostet i tre dager.. Tok bare testen fordi jeg måtte til Sverige på et møte, men så viste det seg at antistofftest ikke var godt nok bevis for å slippe fritidskarantene.

Jeg også later som jeg bryr meg ute blant folk, men sannheten er at jeg gir fullstendig faen. Jeg har prøvd å ytre meningene mine et par ganger: men det er jo sosialt selvmord. Det er ikke måte på hvilken kynisk, egoistisk jævel du er, om du ikke mener akkurat det samme som alle andre. 

Hele dette coronastyret har gått fullstendig over styr.Det er ganske skremmende når vi ikke lenger kan godta noe av det mest naturlige i verden: at gamle og svært syke dør. 

Blir skremt av at vi har en regjering som fullstendig mister hodet i frykt. Ikke klarer å se det store bildet. Og blir enda mer skremt av at hele befolkningen bare nikker og godtar alt mulig av regler og restriksjoner. 

Anonymkode: 9b6a7...cf8

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne ikke vært mer enig. Er så dritt lei av dette. Jeg har tatt antistofftest og har hatt korona. Hadde 37,8 i feber en kveld og hostet i tre dager.. Tok bare testen fordi jeg måtte til Sverige på et møte, men så viste det seg at antistofftest ikke var godt nok bevis for å slippe fritidskarantene.

Jeg også later som jeg bryr meg ute blant folk, men sannheten er at jeg gir fullstendig faen. Jeg har prøvd å ytre meningene mine et par ganger: men det er jo sosialt selvmord. Det er ikke måte på hvilken kynisk, egoistisk jævel du er, om du ikke mener akkurat det samme som alle andre. 

Hele dette coronastyret har gått fullstendig over styr.Det er ganske skremmende når vi ikke lenger kan godta noe av det mest naturlige i verden: at gamle og svært syke dør. 

Blir skremt av at vi har en regjering som fullstendig mister hodet i frykt. Ikke klarer å se det store bildet. Og blir enda mer skremt av at hele befolkningen bare nikker og godtar alt mulig av regler og restriksjoner. 

Det er jo pga sånne som deg at viruset fortsatt sprer seg

Anonymkode: 11f2a...e21

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket koronahysteri?

Jeg vasker hendene mine, bruker antibac når jeg ikke har vann tilgjengelig, hoster eller nyser i papir eller albuekrok, holder avstand til andre i det daglige, kaster meg ikke om halsen på andre enn mine aller nærmeste, men alt dette gjør jeg ellers også, ikke bare nå.

Sunn fornuft kalles det, ikke hysteri.

Anonymkode: 94eef...5e1

• Liker 41
AnonymBruker
Skrevet

Ja forferdelig hysterie, god hygiene og litt avstand til folk. 

Anonymkode: b8601...f40

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilket koronahysteri?

Jeg vasker hendene mine, bruker antibac når jeg ikke har vann tilgjengelig, hoster eller nyser i papir eller albuekrok, holder avstand til andre i det daglige, kaster meg ikke om halsen på andre enn mine aller nærmeste, men alt dette gjør jeg ellers også, ikke bare nå.

Sunn fornuft kalles det, ikke hysteri.

Jeg har opplevd mye rart som absolutt er hysteri.

Selv så lite som jeg beveger meg ute har jeg møtt min andel av mennesker som passer på andre og følger med.

Har sluttet å handle i nærmeste butikk fordi jeg gang på gang opplever overivrige ansatte som i praksis viser at de ikke forstår grunnleggende prinsipper bak smittevern og smittekjeder, samtidig som de skal ha kunder til å følge idiotiske påfunn som kun kommer fra dem selv.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo pga sånne som deg at viruset fortsatt sprer seg

Anonymkode: 11f2a...e21

Jeg har hatt korona allerede og har antistoffer, så nei, jeg er ikke med på å spre viruset..

• Liker 8
Gjest Warrior
Skrevet

Stakkars folk som er drittlei koronahysteriet..

Det er jo pga sånne som dere som kaller det hysteri og gir faen som gjør at det sprer seg og aldri blir kvitt det. Så takk deg selv for at dere er drittlei det. 

Jeg er så drittlei viruset og folk som kaller det hysteri, driter i reglene, avstand og hygiene, og sprer det overalt. Pandemien blir værende og folk må gå rundt drittlei pga sånne egoistiske mennesker som sprer det rundt med vilje.  I Storbritannia var det også en som kalte det hysteri og ga faen. Han fikk viruset og døde av det. Hva når dere som gir faen smitter noen som står dere nær som ikke tåler det, med vilje for dere gir faen? Hadde dere gitt faen i det også?

Gjest Warrior
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt korona allerede og har antistoffer, så nei, jeg er ikke med på å spre viruset..

Du smitter andre for det jo. Er bare at du selv ikke blir syk.. 

Skrevet
3 minutter siden, Warrior skrev:

Du smitter andre for det jo. Er bare at du selv ikke blir syk.. 

Hvordan kan man smitte andre når kroppen ikke produserer viruset? Man puster jo ikke ut viruset lenger.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd mye rart som absolutt er hysteri.

Selv så lite som jeg beveger meg ute har jeg møtt min andel av mennesker som passer på andre og følger med.

Har sluttet å handle i nærmeste butikk fordi jeg gang på gang opplever overivrige ansatte som i praksis viser at de ikke forstår grunnleggende prinsipper bak smittevern og smittekjeder, samtidig som de skal ha kunder til å følge idiotiske påfunn som kun kommer fra dem selv.

Da skjønner jeg ikke helt hva du snakker om.

"Påbudene" er vaske hender,  hoste og nyse i albuekrok,  holde 1 meters avstand til andre enn de nærmeste, og holde deg hjemme når du er syk.

Dette sier du at du ikke gidder å følge fordi du ser på det som hysteri.

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er av de som ikke overholder alle disse påbudene. Jeg gjør det når folk ser på og på jobb, men ellers gir jeg totalt faen.

Men nå overholder du disse reglene likevel?

• Liker 4
Gjest Warrior
Skrevet
8 minutter siden, Krantz95 skrev:

Hvordan kan man smitte andre når kroppen ikke produserer viruset? Man puster jo ikke ut viruset lenger.

Folk smitter andre med de skitne hendene sine når de gir faen i håndvask! Æsj! 

Det har også vært snakk om at folk kan bli smittet på nytt.

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er du neppe blandt de som er best egnet til å gi smitteråd.

Anonymkode: e7a37...da9

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det er holdningen til folk det er noe galt med. Hva skader det å vaske /sprite og holde avstand? Du jobber og livet ditt blir  liksom ikke helt snudd på hodet av disse tingene. 

Anonymkode: ce58f...2e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker og spriter hender og holder avstand. Ellers lever jeg som vanlig. At noen synes det er hysteri sier mest om dem. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da skjønner jeg ikke helt hva du snakker om.

"Påbudene" er vaske hender,  hoste og nyse i albuekrok,  holde 1 meters avstand til andre enn de nærmeste, og holde deg hjemme når du er syk.

Dette sier du at du ikke gidder å følge fordi du ser på det som hysteri.

Har opplevd butikkansatte som kommer til meg i køen og sier at jeg må kjøpe varer fordi de mener jeg har tatt på dem.

Denne personen løp også etter meg med håndsprit en gang jeg gikk inn, selv om jeg forklarte jeg nettopp hadde brukt egen håndsprit. 

For eksempel.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vasker og spriter hender og holder avstand. Ellers lever jeg som vanlig. At noen synes det er hysteri sier mest om dem. 

Ja. Det er jo de som (fortsatt, utrolig nok) roper om hysteri som er hysteriske.

TS; prøv å slapp av litt.

Anonymkode: dd652...915

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er du neppe blandt de som er best egnet til å gi smitteråd.

Anonymkode: e7a37...da9

Ja, la oss starte å shame alle som har hatt korona🙄

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det er jo de som (fortsatt, utrolig nok) roper om hysteri som er hysteriske.

TS; prøv å slapp av litt.

Anonymkode: dd652...915

Jeg er fullstendig avslappet og har normal hygiene, slik jeg har hatt hele livet.

Det er andres oppførsel jeg reagerer på.

• Liker 7
  • Opprett ny...