Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 17.6.2020 den 10.31, AnonymBruker skrev:

Hvis dette skal funke på sikt, så er det opp til deg om dette skal funke eller ikke. Her er noen punkter:

1. Hvis du har tilgitt det som har skjedd, så kan du ikke bringe det på banen ved en senere krangel (da er den saken låst og glemt) 

2. Du må lære deg å stole på han igjen og dette kan være et eksempel som kan være vanskelig: Han går på byen med gutta og du hører ikke spesielt mye fra han. - Vil du da sitte hjemme å tenke på om han er utro igjen? 

3. Det er viktig at dere som par prioriterer hverandre (hva liker du, hva liker han?) - Skap ny spenning. 

4. Vær alltid ærlig. Er det noe du føler på, så ta det heller med han enn å gå rundt grøten å furte. Det er alltid bedre å skjære igjennom samt fortelle akkurat hva du føler.

Klarer du å tilgi, legge det som har skjedd dødt, ikke ta det opp i en senere krangel og samtidig stole på han, da kan dette gå. 🙂

Lykke til. 

Mvh Mann 28 

Anonymkode: 056bc...a18

Det var du som var utro, ikke sant?

Anonymkode: 3204d...de8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 17.6.2020 den 19.43, AnonymBruker skrev:

TS: Ja, jeg føler han prøver hardt. Han forteller meg ofte at han elsker meg, har åpnet seg mye mer følelsesmessig, vi har vært i parterapi, han har holdt meg gjennom angstanfall, prioritert familietid og tid med meg mye mer enn før, han selv sliter ekstremt mye med seg selv pga det han har utsatt meg for - på grensen til depresjon. 

Anonymkode: 83e65...e4b

Jeg opplevde samme at mannen ble deprimert etter utroskapen. Var det pga av at han mistet henne og spenningen i form av hemmelige hotelovernatninger, seks med ny partner, boozt med mange daglige meldinger ELLER pga at han skammet seg og var lei seg for det han gjort mot meg?  Ikke lett å finne ut, kanskje blanding. 

Men spørsmål er er hvorfor følte han ikke skam, dårlig samvittighet, depresjon når utroskap pågikk? Hvorfor var det så enkelt med alle løgnene?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde samme at mannen ble deprimert etter utroskapen. Var det pga av at han mistet henne og spenningen i form av hemmelige hotelovernatninger, seks med ny partner, boozt med mange daglige meldinger ELLER pga at han skammet seg og var lei seg for det han gjort mot meg?  Ikke lett å finne ut, kanskje blanding. 

Men spørsmål er er hvorfor følte han ikke skam, dårlig samvittighet, depresjon når utroskap pågikk? Hvorfor var det så enkelt med alle løgnene?

Mest sannsynlig har du svaret ditt i den første delen av innlegget. Kan man gjøre slikt uten å ha dårlig samvittighet når det pågår er det dessverre høyst sannsynlig at man kun har dårlig samvittighet fordi man blir tatt. Selvsagt er det vondt å såre noen man er glad i, så det svir litt ekstra når den personen får vite sannheten. Men løgnene og bedraget har en gang i tiden vært gjort uten problemer.. 

Anonymkode: a201b...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...