Gå til innhold

Obligatorisk med gateadresse?

Anbefalte innlegg

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg blir så irritert! Når jeg skal fylle ut skjemaer på internett, f.eks ved bestilling av varer, så er det så ofte at det er obligatorisk å fylle ut gatenavn og gatenummer. Men det er jo faktisk endel som ikke har dette. Jeg bor på et lite sted og har kun postnr og poststed. Hva er det egentlig meningen at jeg skal gjøre med dette? Jeg prøver å fylle ut 00 i gatenummer og skriver ingen i gatenavnet. Men det er ikke alltid dette blir godtatt. Grrr :evil:

Måtte bare få ut litt frustrasjon :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner det veldig godt igjen. Så jeg skriver alltid poststedet som gateadresse og 1 som gatenummer. Det kommer heldigvis alltid frem. Men det er kjempe irriterende.

Tror at mange (allefall de som lager betillingsskjemaer) tror at de på "bygda", verken har internett eller råd tiol å kjøpe noe på bestilling. :ler:

Skrevet

Gjett om jeg kjenner meg igjen :evil:

Jeg bor på en relativt stor øy så vi har flere grender med ulike navn på. Når jeg skriver bare navnet på grenda blir det som regel ikke godtatt, så jeg slenger som regel på 1 bak. Synes det er utrolig dust at det ikke er tilpasset oss som ikke har gateadresse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...