AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Har hørt mye rart om slips, som for eksempel at det er ment som en pil som peker ned mot penisen. Jeg vet ikke helt om det, men i det siste har jeg tenkt at en penis er jo noe avlangt som henger og slenger, og et slips er noe som henger og slenger. Finnes tynne slips og tykke slips, og mange tenker at tykke slips ser bedre og mer mandig ut. Hva tenker dere, går menn rundt med en assosiasjon av penisen rundt halsen? Anonymkode: 42198...49e
MarieLo Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 For et samfunn vi har vært da, hvor menn går rundt med penis-lignende plagg rundt halsen når de skal kle seg formelt og seriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 2 minutter siden, MarieLo skrev: For et samfunn vi har vært da, hvor menn går rundt med penis-lignende plagg rundt halsen når de skal kle seg formelt og seriøst. 😂😂😂 Ja, det tenkte jeg og. Men tenk så skuffet man blir om man treffer en mann med et stilig tykt fargerikt slips, så viser det seg at den er helt vanlig, og ensfarget. Anonymkode: f2189...d45
MarieLo Skrevet 17. juni 2020 #6 Skrevet 17. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 😂😂😂 Ja, det tenkte jeg og. Men tenk så skuffet man blir om man treffer en mann med et stilig tykt fargerikt slips, så viser det seg at den er helt vanlig, og ensfarget. Anonymkode: f2189...d45 Hehe. Er best å ikke å ha forventinger da. 😊 Jeg klarer bare ikke å bli kvitt bildet av en naken mann iført slips bare som hopper litt rundt. Tror jeg aldri vil klare å se et slips igjen uten å tenke på penis. 😕 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Hehe. Er best å ikke å ha forventinger da. 😊 Jeg klarer bare ikke å bli kvitt bildet av en naken mann iført slips bare som hopper litt rundt. Tror jeg aldri vil klare å se et slips igjen uten å tenke på penis. 😕 Hihihi. Sikkert en grunn for at »lisseslips« aldri ble en vedvarende trend. Eller 90 talls hiten, tegneserie figur slips. 😂😂 Anonymkode: f2189...d45 1
MarieLo Skrevet 17. juni 2020 #8 Skrevet 17. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hihihi. Sikkert en grunn for at »lisseslips« aldri ble en vedvarende trend. Eller 90 talls hiten, tegneserie figur slips. 😂😂 Anonymkode: f2189...d45 Hehe. Skal du ikke se bort i fra. Eller de som spiller musikk. 😄 Er jo noen som leker helikopter med slipset sitt også, men kanskje det ikke er så rart at det ikke ser så bra ut da? 🙂
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #9 Skrevet 17. juni 2020 10 minutter siden, MarieLo skrev: Hehe. Skal du ikke se bort i fra. Eller de som spiller musikk. 😄 Er jo noen som leker helikopter med slipset sitt også, men kanskje det ikke er så rart at det ikke ser så bra ut da? 🙂 Helikopter ? Som i å snurre det rundt og slenge det over skulderen? Jeg foretrekker sløyfe, lurer på hva det _egentlig_ signaliserer.. Anonymkode: f2189...d45
MarieLo Skrevet 17. juni 2020 #10 Skrevet 17. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helikopter ? Som i å snurre det rundt og slenge det over skulderen? Jeg foretrekker sløyfe, lurer på hva det _egentlig_ signaliserer.. Anonymkode: f2189...d45 Nei, mer som å bare spinne det rundt i en sirkel foran seg. Og sløyfe ja. Tror ikke det er noe seksuelt der egentlig. Sløyfer er for begge kjønn også. 🙂
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #12 Skrevet 17. juni 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Nei, mer som å bare spinne det rundt i en sirkel foran seg. Og sløyfe ja. Tror ikke det er noe seksuelt der egentlig. Sløyfer er for begge kjønn også. 🙂 Begge kjønn? Hihi.. det gir faktisk mening😉 Anonymkode: f2189...d45 1
MarieLo Skrevet 17. juni 2020 #13 Skrevet 17. juni 2020 48 minutter siden, nomore82 skrev: Jeg er IKKE penisen min! 🤣 Hehe. Neida. Men vi vet jo alle at menn har peniser. Må menn da også gå med tøy som har samme form dersom penisen er dekket, og rundt halsen gjerne, slik at det er opp i ansiktet på folk, høyt og synlig for alle? 🙂
Djungelvrål Skrevet 17. juni 2020 #14 Skrevet 17. juni 2020 Og jeg som alltid har trodd at slips var designet for å skjule knappene. jaja
Gjest MadameDeRosa Skrevet 17. juni 2020 #15 Skrevet 17. juni 2020 Jeg vil ha han med det største slipset 🤓
stan Skrevet 19. juni 2020 #16 Skrevet 19. juni 2020 Slips er vel et dårlig symbol på en penis. Slapp, henger og dingler.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #17 Skrevet 20. juni 2020 22 timer siden, stan skrev: Slips er vel et dårlig symbol på en penis. Slapp, henger og dingler. Det tenkte jeg og, men det er langt, og jo større og jo bedre, og det er det eneste på en dress som henger og slenger litt. Litt som med penisen på kroppen. Anonymkode: 42198...49e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #18 Skrevet 20. juni 2020 Slips er jo en videreutvikling av halstørkleet alle menn hadde surret rundt halsen for noen hundre år siden. Se historiske filmer. Tror det har lite med peniser å gjøre. Anonymkode: 649bd...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå