Gå til innhold

Kan jeg ha denne som gjest i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i sommer, da en i familien gifter seg :) lurer på hva dere tenker om denne jumpsuiten? Og jeg er heller ikke så veldig glad i høye heler da jeg allerede er 1,75 høy og får vondt av høye heler, eventuelt tips til sko? 

Screenshot_20200616_235354_com.android.chrome.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart! Stilig, passende og veldig pen 🥰 Var to damer med jumpsuits i forrige bryllup jeg var i - synes det var megafint.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Sisselini skrev:

Så klart! Stilig, passende og veldig pen 🥰 Var to damer med jumpsuits i forrige bryllup jeg var i - synes det var megafint.

Likte den veldig godt, og tenker den kan passe godt i varmen da den ikke er så tettsittende på beina også! 

Skrevet

Klart det! Den var veldig fin👌🏽

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det var et hverdagsplagg.....

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at du må ha høye hæler til denne. Ellers blir det altfor hverdagslig. 

Jeg kunne fint brukt denne på jobb med flate sko. 

Anonymkode: 9d2a2...a12

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at du må ha høye hæler til denne. Ellers blir det altfor hverdagslig. 

Jeg kunne fint brukt denne på jobb med flate sko. 

Anonymkode: 9d2a2...a12

Ja skjønner den også, kunne hatt noen heler men ikke så høye eventuelt, men er også student og er så kjedelig å bruke penger på sko jeg aldri hadde brukt igjen 😶

Skrevet
25 minutter siden, Hurrahei skrev:

Jeg synes det var et hverdagsplagg.....

Virkelig? Tenker det er et klassisk pent plagg som kan styles opp eller ned med sminke/hår. Hadde ikke tenkt tanken på at dette er hverdagslig at all, med mindre du er usminka med håret i en ball. Men da er det ikke jumpsuiten som gjør det 🤷🏼‍♀️

Personlig hadde jeg valgt flate sko, men bølget håret mitt og sminka meg styla:)

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Sisselini skrev:

Virkelig? Tenker det er et klassisk pent plagg som kan styles opp eller ned med sminke/hår. Hadde ikke tenkt tanken på at dette er hverdagslig at all, med mindre du er usminka med håret i en ball. Men da er det ikke jumpsuiten som gjør det 🤷🏼‍♀️

Personlig hadde jeg valgt flate sko, men bølget håret mitt og sminka meg styla:)

Ja jeg elsker å sminke meg, har også tenkt å finne ut av hva jeg kan gjøre med håret, har endelig klart å gro det til halvveis ned på ryggen så vurderer å krølle det eller dra til frisør å få til noe med fletter eller lignende prøver å se på høye heler, men har også et problem med at jeg er størrelse 41/42 med også breie bein, så er ikke så lett 😣

Skrevet
19 timer siden, Det kan du lure på skrev:

Ja jeg elsker å sminke meg, har også tenkt å finne ut av hva jeg kan gjøre med håret, har endelig klart å gro det til halvveis ned på ryggen så vurderer å krølle det eller dra til frisør å få til noe med fletter eller lignende prøver å se på høye heler, men har også et problem med at jeg er størrelse 41/42 med også breie bein, så er ikke så lett 😣

Kjempefin jumpsuit! 😊 Syns ikke du trenger høye heler for at det skal se pyntet nok ut! 😊

(Jeg har samme skostørrelse som deg, og brede føtter, og finner meg sko på Zalando. Der kan man velge skovidde "bred", så det er litt lettere å finne sko som er brede nok syns jeg 😊 Link her  )

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i slutten av førtiårene og er vant til at man har kjole i bryllup. Ikke skjørt, og ikke bukse. 

Men den junpsuiten var jo rålekker!!! Særlig hvis du er høy. Da går det fint med flate sko også, og du er jo tross alt student. 

Jeg går på tvers av mitt vanlige, konservative jeg og sier go for it. :) 

Anonymkode: 9d11c...a63

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, nei. Det der er absolutt ikke et bryllupsplagg, alt for hverdagslig. 

Anonymkode: 3469d...870

• Liker 2
Skrevet

Synes den ser ut som en pyjamas. Jeg hadde valgt en fin kjole med diskret mønster. Den buksedressen ble bare for mye.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Syns den var litt mye. 

Anonymkode: e368c...ee7

AnonymBruker
Skrevet

Klart det

Anonymkode: 644cb...273

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...