Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste akkurat en plass at dersom man har tykk hvit utflod så er man infertil?! 
Jeg har ofte hvit tykk utflod tilvanlig,  og tynnflytende rundt EL. Men etter å ha lest at man er infertil hvis man har tykk utflod kjenner jeg at jeg ble veldig redd :( 

Noen med innspill? 

Anonymkode: fda16...a18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øh tror du må roe kraftig ned, det er helt vanlig. Snakk med en gynekolog eller noe

Anonymkode: cf4af...e28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt ofte rykk hvit utflod og jeg er vel rimelig fertil vil jeg si.. Vært gravid 6 ganger 😉 3 friske barn og 3 som endte litt dårlig (1 Sa, 1 Ma og 1 PA).. 

Anonymkode: a7b95...c3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være alt fra sopp til bakteriell vaginose. Ingen av dem er automatisk = infertilitet. Spander på deg en GU.

Anonymkode: 63f0e...a02

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det som menes med det du leste, var antagelig at man sannsynligvis ikke kan bli gravid på de tidspunktene i syklusen hvor man har den hvite, tykke utfloden. Men man er ikke permanent infertil, og kan fortsatt bli gravid rundt eggløsning. Utfloden blir ofte hvitere og tykkere når progesteron-nivåene i kroppen blir høyere, som de gjør i tiden etter at eggløsningen har vært. Noen ganger kan tykk, hvit utflod bety soppinfeksjon. Jeg har det imidlertid alltid i fasen mellom eggløsning og mens. 

Anonymkode: 2c867...cda

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som menes med det du leste, var antagelig at man sannsynligvis ikke kan bli gravid på de tidspunktene i syklusen hvor man har den hvite, tykke utfloden. Men man er ikke permanent infertil, og kan fortsatt bli gravid rundt eggløsning. Utfloden blir ofte hvitere og tykkere når progesteron-nivåene i kroppen blir høyere, som de gjør i tiden etter at eggløsningen har vært. Noen ganger kan tykk, hvit utflod bety soppinfeksjon. Jeg har det imidlertid alltid i fasen mellom eggløsning og mens. 

Enig her. 

Anonymkode: d7b69...485

Skrevet
På 17.6.2020 den 9.27, AnonymBruker skrev:

Jepp. Kommer bare an på hvor i syklusen du er :)

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt periodevis tykk hvit utfod siden jeg var 11, fikk mens da jeg var 12. Det er normalen for meg. 

Jeg har barn og har ikke hatt problemer med å få dem.

Anonymkode: 7e55d...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...