Gå til innhold

Strandferie i Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan vi dra på strandferie i Norge? Ønsker hotell eller hytte/leilighet i gåavstand til strand, barnevennlig og ønsker at det er mulig å komme seg dit med kollektiv transport da vi ikke har bil. Det er ikke et alternativ å lei bil. Noen med konkrete tips?

Anonymkode: f0828...b6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjøsanden, Mandal

Bystranda, Kristiansand

Storøyodden, Fornebu

Mjøsparken, Brumunddal

Orrestranda, Jæren

Solastranden, Stavanger

Anonymkode: 42782...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Sola strand hotell. 

Anonymkode: 6f953...2dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hamresanden i Kristiansand. 

Anonymkode: 032e8...ebe

AnonymBruker
Skrevet

Kragerø, Risør, Oslo, Stavern, Nesodden, Drøbak, Sandvika......   Det er vel i grunnen bare å se på Norgeskartet, plukke ut steder som ligger langs sjøen, sjekke tog/ busstilbud, overnattingsmulighet, -og så bestemme seg 😁  Jeg har heller ikke bil, men man kommer seg frem de aller fleste steder likevel.  Konkret tips: Risør eller Kragerø er begge veldig koselige.

Anonymkode: 99ecb...d9a

AnonymBruker
Skrevet

Sola strand hotell. Et nyåpnet hotell ved Borestranden, campingen ved bore, orre, ogna og brusand. Hadde holdt meg til Jæren. Også gøy å melde seg på surfekurs her.

sjekk også ut airbnb

Anonymkode: 6d7ca...96d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i hvertfall min utleieleilighet i Kristiansand ute på Airbnb; flere strender i gåavstand, 100m fra nærmeste busstopp, gåavstand til butikk og turområder +++. Leier ut ganske rimelig, kunne tatt mye mer enn jeg tar, men vil at også dem uten mange tusen til overs også skal ha mulighet til å leie noen dager. Du finner sikkert noe fint dersom du leter litt 😊

Anonymkode: efbf7...ad8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ute etter det samme. Jeg kjenner godt til Sola Strand Hotell, men det er dessverre fullt.

Det må da være andre steder? Å kunne gå ut fra et hotel, en campinghytte til en badestrand? 

Få litt syden liv? 

Anonymkode: 02d23...6d9

AnonymBruker
Skrevet
På 17.6.2020 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Hamresanden i Kristiansand. 

Anonymkode: 032e8...ebe

Den er ikke fin! Uff... Den var fin for 12 år siden.. Til og med campingplassen er «ødelagt» av alle leiligheten som er bygget rundt 😮 

Anonymkode: bb9e1...01f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...