AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Hei! Jeg har, etter mange år i et pedagogisk yrke, ønske om å satse mer på å gjøre det jeg virkelig ønsker og elsker ; være kreativ, skrive ulike tekster og gjøre noe jeg føler jeg brenner for! 😊 Jeg har skrevet og illustrert 3 (lettleste) barnebøker, og vil gjerne fortsette med det på si. Men, å forfatte andre tekster og jobbe med på kontor er nå et «drømmeyrke». Orker ikke mer det jeg gjør, og har vært lei lenge nå, selv om jeg får tilbakemeldinger på at jeg er dyktig i jobben min. Hvordan går jeg frem? Hvor mye tjener du? Er du selvstendig næringsdrivende eller ansatt av noen? Jeg har 3 utdannelser (1 «tulleutdannelse fra en tidligere fagskole, men likevel 3..). Anonymkode: 2751e...d23
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Beklager et par skrivefeil inni der, som jeg vet folk vil påpeke 😜 Anonymkode: 2751e...d23
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilk e forlag? Anonymkode: 14ce4...2a1 Forlagshuset Vest Anonymkode: 2751e...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå