Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en fyr på sukker i en uke, virker ok, hadde merkelig mange ting til felles, fra filmsjangre til faktiske opplevelser. Han sa til meg at han ikke bodde i samme by som meg, men i går sendte han meg ett skjermbilde av et google søk, og nederst på Google var postnummeret til byen jeg bor i. Spurte hva som var greia med det, men fikk ikke noe svar.

Google det selv hva det betydde, og postnummeret helt nederst kommer opp basert på hvor du befinner deg i verden for å gi deg de mest relevante søket. Det ER mulig å endre på dette manuelt, men det er litt styr å få det til.

Så denne personen jeg har snakket med, sitter kanskje i samme (lille) by som meg, og later som han er en annen...Vet ikke helt hva jeg skal gjøre i denne situasjonen 😬

Anonymkode: 9b4da...ba8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trur du overtenker dette mye. 

Anonymkode: 283ba...6b5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trur du overtenker dette mye. 

Anonymkode: 283ba...6b5

Syns det er litt creepy at noen her later som de er noen andre for å snakke med meg? 

Er jo selvfølgelig bare å ignorere vedkommende fremover, men likevel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakket med en fyr på sukker i en uke, virker ok, hadde merkelig mange ting til felles, fra filmsjangre til faktiske opplevelser. Han sa til meg at han ikke bodde i samme by som meg, men i går sendte han meg ett skjermbilde av et google søk, og nederst på Google var postnummeret til byen jeg bor i. Spurte hva som var greia med det, men fikk ikke noe svar.

Google det selv hva det betydde, og postnummeret helt nederst kommer opp basert på hvor du befinner deg i verden for å gi deg de mest relevante søket. Det ER mulig å endre på dette manuelt, men det er litt styr å få det til.

Så denne personen jeg har snakket med, sitter kanskje i samme (lille) by som meg, og later som han er en annen...Vet ikke helt hva jeg skal gjøre i denne situasjonen 😬

Jeg tipper du blir catfisha av noen du kjenner.

Anonymkode: 68e75...1d4

• Liker 16
Skrevet

Har du sett mange bilder av ham? Forsøk å ta et recerse image search på google for å sjekke om bildet er blitt brukt tidligere. Du kan skrive til meg om du vil ha noe hjelp

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det samme.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ofte er catfisheren en forsmådd ex eller venninne. 

Anonymkode: 1f7e2...9cc

AnonymBruker
Skrevet

Syns det virker litt rart ja... men vanskelig å si med så lite info

Anonymkode: de566...3bd

AnonymBruker
Skrevet

Kult! Folk må ha noe å gjøre i disse korona tider...

Anonymkode: d16e3...ddd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, nordicfox skrev:

Har du sett mange bilder av ham? Forsøk å ta et recerse image search på google for å sjekke om bildet er blitt brukt tidligere. Du kan skrive til meg om du vil ha noe hjelp

Har forsøkt med image search, men er bare profilen på sukker som dukker opp. 

Skrevet

Legg ut noen feller for å sjekke. Og oppdater oss! 😄

AnonymBruker
Skrevet

Går jeg inn på Google og søker så får jeg opp helt andre postnummer og sted enn der jeg i realiteten befinner meg. 

Prøvde et søk nå, står at jeg befinner meg i Skien, det er cirka 140 mil unna meg. 

Anonymkode: c369a...620

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det for noe? 

Hilsen bestemor

Anonymkode: c297b...a30

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Går jeg inn på Google og søker så får jeg opp helt andre postnummer og sted enn der jeg i realiteten befinner meg. 

Prøvde et søk nå, står at jeg befinner meg i Skien, det er cirka 140 mil unna meg. 

Anonymkode: c369a...620

Men det er jo litt spesielt at det kommer opp akkurat samme postnr som TS har, fra han fyren...

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Ignorer alt sammen. Det enkle er ofte det beste

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Hasselnøtter skrev:

Legg ut noen feller for å sjekke. Og oppdater oss! 😄

Hva mener du med feller?

Spurte direkte ett par ganger i dag, men fikk ikke svar før jeg skrev "kan du svare, har spurt deg flere ganger nå" så det lukter VELDIG muffens dette her. Svarte  at det sikkert var fordi han hadde søkt på noe...

Eneste jeg tror det kan være er noen jeg kjente for nesten 10 år siden, er jo helt ekstremt at noen skal være forsmådd så sykt lenge.

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du med feller?

Spurte direkte ett par ganger i dag, men fikk ikke svar før jeg skrev "kan du svare, har spurt deg flere ganger nå" så det lukter VELDIG muffens dette her. Svarte  at det sikkert var fordi han hadde søkt på noe...

Eneste jeg tror det kan være er noen jeg kjente for nesten 10 år siden, er jo helt ekstremt at noen skal være forsmådd så sykt lenge.

De jeg kjenner som har blitt skikkelig catfish’a, der var det (i begge tilfellene) personer som stod nært til personen som ble lurt. Altså ikke folk som hadde krangla eller hatt noe upppgjort med dem. I det ene tilfellet var det kusina som var så godt som bestevenninna.. Helt sykt. Det varte noen måneder, men det varte opp mot et år i det andre tilfellet. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De jeg kjenner som har blitt skikkelig catfish’a, der var det (i begge tilfellene) personer som stod nært til personen som ble lurt. Altså ikke folk som hadde krangla eller hatt noe upppgjort med dem. I det ene tilfellet var det kusina som var så godt som bestevenninna.. Helt sykt. Det varte noen måneder, men det varte opp mot et år i det andre tilfellet. 

Herregud stakkars folk. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk gjør sånt, hva i allverden er poenget liksom? Føler folk seg så mye bedre om seg selv fordi de går inn for å lure noen over lengre tid? 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med feller?

Legg ut noe (fb? Insta?) som ikke stemmer, eller som du ikke har skrevet om før, og se om han plukker det opp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2020 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Mange later som de er noen andre. Ikke bry deg om det, og slutt å snakke med ham.

Anonymkode: f2c5e...d4b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...