Ingebjørg Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Hei! Mini er 7 måneder, og alt av bilder er enn så lenge et salig virvar. Noen som har løst dette, og vil dele med meg? Mappe per måned, eller per event? Eller blir måned for oppdelt? Bør jeg lage fotobøker, eller gode, gammeldagse album? Blir også glad for tips til hvor jeg bør/ikke bør kjøpe fotobok eller printer av bilder! 😊
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Hvis du tenker på lagring på data så har jeg først og fremst hovedmappe som heter bilder.. Undermapper : - år 16 - år 17 -år 18 (osv) Under hvert år har jeg mnd for mnd. Inni mnd for mnd så lager jeg egne mapper med eventuelle events. (Hannes bursdag) / jul / fest/ utdrikningslag.. Et det ikke events så er bildene bare lagt inn med dato jeg har overført bildene.. Har ikke lagd fotobok, men har vurdert det lenge, for det virker så enkelt! Har flere fotoalbum, men tar jo en evighet å velge ut, printe ut bilder for så å sette i album ( 8 år siden førstemann og knapt begynt på albumet der.. Nevnte jeg at jeg har fått 2 andre barn? 😅). Men tar ut bilder som jeg henger på veggene da ☺️ Hadde god erfaring med fotoknudsen og elitefoto. Men er en evighet siden jeg har hentet ut bilder 😅 Håper du fikk svar på noe av det du lurte på ☺️ Anonymkode: b95bf...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå