snoren Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Har problemer med den gule fargen altså... skal den være i hvit eller farget tøyvask?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Hvit, sammen med farget tøy kan den bli misfarget grønn. Er den ny så vask den for hånd for å få den til å slippe farge. Anonymkode: 8a812...baf 1
Gjest Tamsi Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Sliter med det samme. Blir alltid til at det blir liggende nederst i kurven til alt det gule er brukt, så jeg får vasket alt sammen i en nesten halvfull maskin. Det er så knall gul farge på enkelte plagg at jeg er redd de skal bli blasse om jeg gjør noe annet.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 Jeg har en egen rød-rosa-gul kategori, men så har jeg også tre jenter og sannsynligvis mer rosa klær i omløp enn gjennomsnittet. Hvis valget er mellom hvit og farget hadde jeg gått for hvit - min mor gikk for farget og jeg gikk aldri med den nå grågule skjorten igjen. Anonymkode: 44fa1...9d5 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #5 Skrevet 16. juni 2020 Sorterer også rød-rosa-gul (har også en lyseblå, turkis og grønn sortering). Går greit sammen, men legger til side lysegule plagg hvis det er noen nye røde plagg i vasken Anonymkode: d0cbe...b42 1
snoren Skrevet 16. juni 2020 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2020 Takk 😄 Da skal jeg også skaffe meg en rød-rosa-grønn og gul samling 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå