Gå til innhold

tror han er utro.

Anbefalte innlegg

Gjest jentenoenogtyve
Skrevet

jeg tror min kjæreste er utro (vi bor ikke sammen).

Grunnen til det er at jeg aldri får møte han lenger, han er sinnsykt redd for mobilen sin, osv, osv.

her er tingene som gjør at jeg mistenker utroskap.

1: Han vil aldri ha sex.

2: han har aldri tid til meg lenger, men plutselig kan jeg støte på han i byen hvor han kan bli helt perpleks og påstå at jeg spionerer på han (jeg var ute og shoppet).

3: et nytt kvinnelig mobilnr har dukket opp på mobilen hans i løpet av den siste måneden, men han sa at dette var en kompis som hadde lagret dette (særlig).

4: når jeg konfronterer han med det ler han og kaller meg gal.

5: han er mye ute og fester på et sted der denne jenta som er på mobilen hans er ofte, og når jeg sa jeg kom ned dit i går ble han fly forbanna.

6: han ringer aldri når han sier han skal ringe.

7: når jeg ringer kan han ikke snakke og må legge på med en gang. han er veeeldig opptat sier han.

alt sier vel sitt.

men jeg trenger å høre det fra dere.

er det ikke veldig sannsynlig at det er noe på gang med han og en eller annen dame?

ps: denne damens navn var lagret med 4 av 5 bokstaver på mobilen hans, så jeg tror han på en måte har prøvd å skjule det (ellers så kan det være et "kosenavn").

Videoannonse
Annonse
Gjest jentenoenogtyve
Skrevet

Jeg har spurt han... og da ler han det bort og kaller meg gal. :(

Skrevet

Om han er utro eller ikke er vel en ting, men jeg syns ikke han virker så interessert i å være sammen med deg uansett? Ta det opp med ham.

Gjest jentenoenogtyve
Skrevet

Hvor gammel er denne karen??? Gal her og gal der, få til en skikkelig samtale med han. IKKE godta noe annet! Han virker jo veldig opptatt med "sitt" da :-? Hvor lenge har dere vært sammen?

Vi har vært sammen i 4 år.

Hadde en skikkelig samtale med han for noen dager siden. Da sverget han på at han bare hadde mye å gjøre, og at denne jenta på mobilen var kompisen hans sin "dame".

Gjest jentenoenogtyve
Skrevet
Så dere har snakket sammen... vel' date= det virker på deg som om denne forandringen har skjedd ganske "plutselig". Så har han brått fått veldig mye å gjøre eller hva?? Hadde i alle fall ikke likt hele greia jeg. Forhåpentligvis snakker han jo snat da, men alle faktorene du nevnte som har forandret seg i det siste hadde gjort meg veldig usikker på hva som foregår! :roll:

Ja, det er den siste mnd'en han har oppført seg sånn.

Jeg har en følelse, og alle "tegnene" jeg har ramset opp tilsier jo at det jeg mistenker er ganske riktig.

Men det er så ufattelig vanskelig når jeg ikke har bevis.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis det er dama til kompisen ville jeg invitert kompis med dame på middag en kveld.... Da finner du kjapt ut om påstandene er riktige..........

Skrevet

Om han er utro eller ikke..... hm.

Han er tydeligvis ikke interesseret i deg og det er vel det du må forholde deg til nå. :klem:

Gjest jentenoenogtyve
Skrevet
Om han er utro eller ikke..... hm.

Han er tydeligvis ikke interesseret i deg og det er vel det du må forholde deg til nå. :klem:

Jo. Han er interrisert i meg.

Men jeg tror han er utro. det er det tråden handler om.

Skrevet

Han vil aldri ha sex?

Han har aldri tid til deg lengere?

Han er mye ute og fester og vil ikke ha deg der?

Han ringer aldri når han sier han skal ringe?

Når du ringer kan han ikke snakke og må legge på med en gang. Han er veeeldig opptat sier han?

Beklager, men jeg synes ikke at han virker interesseret, og jo - det kan godt hende at han er utro eller har lyst å være det.

Gjest jentenoenogtyve
Skrevet
Han vil aldri ha sex?

Han har aldri tid til deg lengere?

Han er mye ute og fester og vil ikke ha deg der?

Han ringer aldri når han sier han skal ringe?

Når du ringer kan han ikke snakke og må legge på med en gang. Han er veeeldig opptat sier han?

Beklager, men jeg synes ikke at han virker interesseret, og jo - det kan godt hende at han er utro eller har lyst å være det.

Jeg vet han vil være sammen med meg.

ellers så hadde han aldri blitt så "redd" når jeg foreslår at vi går hver for oss.

Men, jeg tror han er utro. Nettopp pga de tingene du nevner.

Jeg hadde heller satt pris på svar og synpunkter ang. mine mistanker, enn andre synsinger rundt dette.

Skrevet

Jeg hadde heller satt pris på svar og synpunkter ang. mine mistanker, enn andre synsinger rundt dette.

Det fikk du jo :wink:

Gjest jentenoenogtyve
Skrevet

Det fikk du jo :wink:

takk. :)

Gjest Latricia
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du på død og liv skal fortrenge og dekke over at han gjennom sin oppførsel ikke ser deg som sin kjæreste lenger?

Gjest jentenoenogtyve
Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor du på død og liv skal fortrenge og dekke over at han gjennom sin oppførsel ikke ser deg som sin kjæreste lenger?

Hvordan gjør jeg det? Forklar.

Gjest Daniella_
Skrevet

Hvordan gjør jeg det? Forklar.

Ikke bry deg om gjester. De slenger ofte med leppa kun for å slenge med leppa.

Over til spørsmålet ditt. Ja, jeg hadde blitt veldig mistenksom selv.

Vet ikke hvordan du får funnet ut om det stemmer eller ikke, men kunne du ikke prøvd å ringe denne jenten da?

Gjest Been there
Skrevet

Ja han er utro. Du blir lurt. Situasjonen er så klassisk at den kunne vært klippet ut av læreboka for utroskap. Ønsker du bevis så spør noen av kompisene rett ut, ring opp det nummeret, eller finn ut hvor han skal, følg etter og ta ham på fersken.

Gjest Enkelt å se
Skrevet

Og du lurer på om noe er galt? :-(

Selvfølgelig er det det!

Han har tydeligvis møtt en annen (denne damen med telefonnummeret) og holder på å innlede noe til henne. Frem til dette er setlet, holder han deg varm.

Han har vist deg at han ikke lenger er interessert. Han sier at han er så opptatt, men han har tid til å gå ut med gutta og møte denne damen. Det sier temmelig mye.

Du sier du fant telefonnummeret til denne jenta. Ring henne da, vel! Og finn ut hva det går i.

Jeg tror at du er i ferd med å bli dumpet..

Gjest seroxata
Skrevet

au, kinkig situasjon dette! helt ærlig, så sier tegnene at noe er galt, om ikke annet!

Jeg synes tex sin ide om å be denne dama, og "typen" hennes på middag jeg!:) Se om han kan bortforklare den, liksom..

synes hele greia virker veldig merkelig, og hadde det vært typen min som oppførte seg slik, så hadde jeg rett og slett stilt han mot døra, og nektet h an å gå før han svarte skikkelig for seg..

Skrevet

Her hadde alle mine varsellamper blinket rødt :o Stol på dine magefølelser.. disse stemmer stort sett.. ett eksempel er fra mitt tidligere samboerskap.. mine magefølelser tilsa han var utro, selv om jeg ikke trodde han ville være det mot meg. i etterkant var mine antagelser riktig.. jeg har fått bekreftet at han var det 3 ganger, det er to til jeg er overbevist om, som jeg konfronterte med han om.. tlf.nr var gjemt under ett guttenavn.. uansett da.. jeg hadde vært veldig mistenksom i hvertfall.. Håper du finner ut av det.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...