AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 Jeg har ikke det men veninnen min hadde det, lurer du på hvordan det føles eller hvordan hun fikk diagnosen? Kjente seg litt "støl" i lungene tett i nesen og slapp. Tok ikke noen test men ringte fastlegen og hun sa det trolig var corona. Håper det var til hjelp. Anonymkode: 9f271...6c7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 Vet ikke. Jeg hadde en veldig mild forkjølelse rundt tiden da corona var på "topp" i Norge. Og en veldig kraftig en i fjor høst, før viruset offisielt var her i landet. Anonymkode: fe84e...864
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 Ikke jeg men en som er meg kjær, døde av det i Sverige. Veldig ung 😥
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #6 Skrevet 17. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke det men veninnen min hadde det, lurer du på hvordan det føles eller hvordan hun fikk diagnosen? Kjente seg litt "støl" i lungene tett i nesen og slapp. Tok ikke noen test men ringte fastlegen og hun sa det trolig var corona. Håper det var til hjelp. Anonymkode: 9f271...6c7 Da kan hun ikke vite helt sikkert om det var det. Anonymkode: 43805...95c 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 En litt merkelig historie. Har allergi, og også allergifremkalt astma. Derfor går jeg og hoster stort sett hele tiden. Har testet meg for korona to ganger, begge ganger negativt svar. For litt siden testet jeg meg for antistoffer, mest for moro skyld, men ja, - antistoffer hadde jeg! Har ikke vært syk, slapp eller noe, med unntak av ett par dager i januar... Så antagelig har dette viruset vært her i månedsvis før mars. Anonymkode: 26a7f...95a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #8 Skrevet 17. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En litt merkelig historie. Har allergi, og også allergifremkalt astma. Derfor går jeg og hoster stort sett hele tiden. Har testet meg for korona to ganger, begge ganger negativt svar. For litt siden testet jeg meg for antistoffer, mest for moro skyld, men ja, - antistoffer hadde jeg! Har ikke vært syk, slapp eller noe, med unntak av ett par dager i januar... Så antagelig har dette viruset vært her i månedsvis før mars. Anonymkode: 26a7f...95a Du er sannsynligvis en av de som har vært asymptomatiske. Ganske vanlig. Anonymkode: 61f81...e77 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #9 Skrevet 17. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: antagelig har dette viruset vært her i månedsvis før mars. Anonymkode: 26a7f...95a Det tror jeg også. Det var et virus som florerte i juletider og vinter hvor veldig mange var syke. De oppdaget corona i Kina i desember i fjor. Så det hadde nok allerede eksistert en stund der også før de visste hva det var. Anonymkode: 43805...95c 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #10 Skrevet 17. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg også. Det var et virus som florerte i juletider og vinter hvor veldig mange var syke. De oppdaget corona i Kina i desember i fjor. Så det hadde nok allerede eksistert en stund der også før de visste hva det var. Anonymkode: 43805...95c Og de mener det var i Italia allerede i november. Jeg var syk i januar og har vært isolert siden da (ikke engang vært på butikken). Likevel slo jeg ut på antistofftesten. Så tror det har vært her lenge, ja Anonymkode: 0a30f...6c0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #11 Skrevet 17. juni 2020 Må man ha en «grunn» for å få tatt antistofftest i vanlig helsetjeneste? vet man kan kjøpe i dyre dommer på nettet. Men sånn utover det? Anonymkode: 75dd5...cd2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #12 Skrevet 17. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Må man ha en «grunn» for å få tatt antistofftest i vanlig helsetjeneste? vet man kan kjøpe i dyre dommer på nettet. Men sånn utover det? Anonymkode: 75dd5...cd2 Nei, jeg skal få antistofftest hos fastlegen fordi jeg hadde en luftveisinfeksjon i mars og jeg ble ikke testet for korona når jeg hadde det. Da har man lov til å få tatt en antistofftest i vanlig helsetjeneste. Anonymkode: 47f31...d7b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #13 Skrevet 17. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg skal få antistofftest hos fastlegen fordi jeg hadde en luftveisinfeksjon i mars og jeg ble ikke testet for korona når jeg hadde det. Da har man lov til å få tatt en antistofftest i vanlig helsetjeneste. Anonymkode: 47f31...d7b Men da har du jo vært syk og det er jo en grunn? tenkte mer hvis man ikke har vært direkte syk men hatt en del merkelige symptomer. Eller for å sjekke om man har hatt det asymptomatisk Anonymkode: 75dd5...cd2
juliane Skrevet 17. juni 2020 #14 Skrevet 17. juni 2020 Ja, jeg hadde det i mars. Fikk ikke testet meg da, men har tatt antistofftest i ettertid.
Anbefalte innlegg