Gå til innhold

Det å bli kalt sexy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker menn dette uttrykket? Jeg er ekstremt lite glad i å bli kalt for sexy. Bare idag har to forskjellige menn kalt meg det. Ene var samboeren endre var en kamerat. Why? Jeg vil ikke bli kalt dette, syntes egentlig ikke det er et kompliment . Så bruker du ordet sexy ? I hvilke sammenheng? 

Anonymkode: 3d027...a59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor bruker menn dette uttrykket? 

Anonymkode: 3d027...a59

Fordi de egentlig mener det motsatte....fornøyd nå?

Anonymkode: 49342...796

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvem som kaller meg sexy. Jeg digger det når min mann kaller meg sexy. Og jeg kaller han for sexy. Han er jo sexy!

Sexy i arbeidstøy, sexy svett,sexy naken.💖

Om noen andre hadde kalt meg sexy hadde det vært rart. Og jeg ville ikke kalt noen andre menn sexy. Damer derimot....

Anonymkode: dd176...3a6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de egentlig mener det motsatte....fornøyd nå?

Anonymkode: 49342...796

Det motsatte? 😂😂Du er sexy: direkte oversatt=du er usexy.. nææææh tror ikke det. 

Anonymkode: dd176...3a6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker det heller ikke, men du kan jo ikke bare forvente at folk vet du ikke liker å bli kalt det. De mener det positivt. Selv synes jeg det er barnslig, og forbinder det med ekle folk. 

Si ifra at du ikker liker det? 

Anonymkode: 618d3...693

• Liker 2
Skrevet

SSS...kombinasjon søt, smart og sexy er en sjelden utgave av en kvinne, når jeg en sjelden gang treffer på noen som er det sier jeg ifra. De blir forbausende glad og overrasket at jeg er så ærlig og sier det🙄

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker det heller ikke, men du kan jo ikke bare forvente at folk vet du ikke liker å bli kalt det. De mener det positivt. Selv synes jeg det er barnslig, og forbinder det med ekle folk. 

Si ifra at du ikker liker det? 

Anonymkode: 618d3...693

Hvorfor syns du dette er barnslig og forbinder dette med «ekle» folk egentlig? Lurer veldig på hva som ligger bak denne svært generaliserende holdingen....

Anonymkode: 40f09...d1c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det heller ikke. Liker også dårlig å bli kikket på av unge menn som så vidt har kommer i 20 årene. Jeg er for gammel for dem.

Anonymkode: 4684d...a1e

Gjest Paramount
Skrevet

At omstendighetene kan være helt feil er en ting, men å generelt mislike å bli kalt sexy høres bare selvhøytidelig og sært ut for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde likt å blitt kalt sexy. Ser ikke på meg selv som sexy så hadde tatt det som ett kompliment. 😉 

Anonymkode: 2d023...bf7

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Bamseklemmer skrev:

SSS...kombinasjon søt, smart og sexy er en sjelden utgave av en kvinne, når jeg en sjelden gang treffer på noen som er det sier jeg ifra. De blir forbausende glad og overrasket at jeg er så ærlig og sier det🙄

Og det blir du oppgitt av?

Anonymkode: 27b1c...6da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å bli kalt sexy av menn jeg er tiltrukket av😉

Anonymkode: e40ce...08f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vandt til å bli kalt sexy og høre at jeg har sexy stemme. Har aldri reagert negativt på det. Kanskje noen opplever det som objektifisering, og derfor oppleves det som negativt?

Anonymkode: 13cb2...199

AnonymBruker
Skrevet

Trudde det var fullt på krenkebenken jeg...

Anonymkode: cb399...04d

Skrevet

Hører bare at jeg er sexy når menn kun er ute etter sex ..,da er det ikke måte på hvor deilig og sexy man er😂😂😂det blir litt komisk syns jeg da.

Skrevet

Synes det er morro når damer blir sure av et kompliment når det er godt ment.

Jeg tenker også det sier mye om hvilken person de egentlig er. 

Skrevet

Helt enig, jeg synes ikke det er noe fint å bli kalt sexy. Jeg føler et ubehag da, samtidig som det på en måte er et kompliment, men så gir det jo ikke noe god følelse. Ville ikke ha kalt noen andre det heller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Synes det er morro når damer blir sure av et kompliment når det er godt ment.

Jeg tenker også det sier mye om hvilken person de egentlig er. 

Jeg hater å bli kalt sexy. Lager jo ikke dermed noe styr over det, men føler et ubehag og får lyst å skifte klær eller noe, jeg forbinder ordet med vulgær, tacky, horete, og med ekle sleazy menn, selv om de fleste som sier det er helt vanlige ok menn. 

Hadde heller ikke blitt glad om noen ga meg et kompliment for de fine føflekkene mine - jeg synes føflekker er skikkelig ekkelt og har kompleks for dem, så det hadde vært ubehagelig selv om det hadde vært oppriktig ment. 

En venninne fikk en gang et kompliment for de fine sølvstripene i håret sitt. Jeg ser hvor  kommentaren kom fra, for jeg synes også det er fint, men hun ble skikkelig lei seg siden hun har sterke komplekser for de grå hårene sine. 

At du synes det er moro at andre føler ubehag over kommentarene dine får være din sak. Men fortell meg gjerne, hva slags person er man «egentlig» om man ikke setter pris på å bli kalt sexy? 

Anonymkode: 54249...e76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker at mannen kaller meg sexy ☺️ Han sier det så ofte at jentungen går rundt å sier at hun og er sexy 😄 

Anonymkode: 1caa7...394

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...