AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Nå om dagen: Heim i collets gate Anonymkode: ece46...2e2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 Jeg kom nettopp hjem fra en fantastisk tur til hovedstaden innom mange uteserveringer. Den beste tror jeg nok Electric After work, gratis bar-båt mellom Aker brygge og Sukkerbiten på ettermiddagen, var. Vi tok noen runder fram og tilbake og drakk øl, hyggelig betjening, avslappende musikk. Så var vi på Vippa noen timer, fantasisk mat og kjempegod stemning i vannkanten. Salt var fin, men jeg tenkte at det hadde vært gøy om man kunne gått litt rundt der inne, uten corona-restriksjoner. Ellers var vi på Blå og Dattera til Hagen, for å nevne noen. Alt var helt supert i det fine været. Anonymkode: 16dfb...75f
Viktualia Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 Baltazar sin uteservering i Kirkeristen/bak Oslo domkirke.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #6 Skrevet 17. juni 2020 Vet ikke hvem som eier stedet nå, jeg har vel vært der med tre forskjellige over en periode på 20år -men har alltid trivdes i Kuba-parken. Dattera til Hagen, Asylet, Bare Jazz, Blå, Oslo Mekaniske Verksted, Grünerhaven -flere gode å velge i mellom av de større uteserveringene Aner lite om vestkanten og Aker Brygge Anonymkode: f29de...9de
cattleya Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 I dette været? Den i st. Hanshaug-parken. Og på toppen i Stensparken. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #8 Skrevet 17. juni 2020 Just now, cattleya said: I dette været? Den i st. Hanshaug-parken. Og på toppen i Stensparken. er det uteservering i stensparken? Anonymkode: 965d0...be9
cattleya Skrevet 17. juni 2020 #9 Skrevet 17. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det uteservering i stensparken? Anonymkode: 965d0...be9 Uteservering og uteservering, er kanskje mer kafé, men de selger øl og vin, og solen er der heeelt til den går ned😊
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #10 Skrevet 17. juni 2020 Just now, cattleya said: Uteservering og uteservering, er kanskje mer kafé, men de selger øl og vin, og solen er der heeelt til den går ned😊 Takk Husker du hva den heter? jeg vet den på st hanshaugen heter utendørs. Anonymkode: 965d0...be9
cattleya Skrevet 17. juni 2020 #11 Skrevet 17. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk Husker du hva den heter? jeg vet den på st hanshaugen heter utendørs. Anonymkode: 965d0...be9 Nei, dessverre. Veldig koselig hun damen som driver den da, har vert der i alle år😁 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå