Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil fortelle sine resultater v/bruk av menopur.

Antall egg ved uttak

Antall befruktet 

Antall som var gode til å settes tilbake/fryses

Hvilke menopur dose gikk du på? I hvor mange dager?

Anonymkode: 1b84a...26e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk best resultat med menopur sammen med bemfola. 

2 forsøk med bare bemfola, til sammen 20 ut, 3 egg som blasto. Gravid en gang, mistet. 

Med menopur: 16 ut. 6 på frys. Hatt 2 innsett, ennå ikke gravid. 

Edit: relativ lav dose menopur siden det var bemfola i tillegg. Husker ikke i farten. 75 iu ca. 

Endret av Neutral90
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vil fortelle sine resultater v/bruk av menopur.

Antall egg ved uttak

Antall befruktet 

Antall som var gode til å settes tilbake/fryses

Hvilke menopur dose gikk du på? I hvor mange dager?

18 egg ut, 13 befruktet. 

To gode blastocyst, ett på frys og ett satt inn.

187,5 i 10 dager. 

Gravid på første forsøk 

Anonymkode: ab046...068

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to forsøk med Menopur etter et mislykket forsøk med Bemfola.

Første gang husker jeg ikke dosen, jeg tror det var 225. Jeg husker heller ikke antall dager mer. Det ble 4 egg ut, 2 befruktet og 1 embryo som klarte seg til innsett. Ble ikke gravid. 

Andre gang var dosen 300. Det ble 6 egg ut, 4 befruktet og 2 som klarte seg til innsett. Begge embryoene ble satt inn. Vi fikk et barn :) 

Anonymkode: 4e449...60b

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, flere?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke tråder som dette. Hva andres resultat har vært har ingenting å si for deg. Du har din medisinske tilstand og du aner ingenting om hva de som svarer her har av årsaker til ivf. I tillegg er det kjent at det er store variasjoner i syklus også ved ivf og samme medisin og dose kan gi forskjellig resultat fra en syklus til en annen. 

Jeg håper imidlertid at menopur gjør susen for deg og at dere lykkes med forsøket. 

Anonymkode: 937b9...3e6

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke tråder som dette. Hva andres resultat har vært har ingenting å si for deg. Du har din medisinske tilstand og du aner ingenting om hva de som svarer her har av årsaker til ivf. I tillegg er det kjent at det er store variasjoner i syklus også ved ivf og samme medisin og dose kan gi forskjellig resultat fra en syklus til en annen. 

Jeg håper imidlertid at menopur gjør susen for deg og at dere lykkes med forsøket. 

Slike tråder handler for min del om håp. Å høre at andre har lykkes med det samme osv. Håp betyr mye i prosessen,fordi prosessen krever så mye av oss, at uten håp vil man gi opp. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Neutral90 skrev:

Slike tråder handler for min del om håp. Å høre at andre har lykkes med det samme osv. Håp betyr mye i prosessen,fordi prosessen krever så mye av oss, at uten håp vil man gi opp. 

Hvordan gir det deg håp å høre doseringen til andre og utfallet til andre med ett legemiddel? Selv har jeg hatt to runder med menopur. Første forsøk med menopor endte med fire egg ut og ingen til innsett, andre forsøk var menopor sammen med gonal-f. Fikk et som gikk til tre dagers og ble satt inn, ingen graviditet. Dårligste resultatene jeg har hatt med ivf. Er dette nyttig? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gir det deg håp å høre doseringen til andre og utfallet til andre med ett legemiddel? Selv har jeg hatt to runder med menopur. Første forsøk med menopor endte med fire egg ut og ingen til innsett, andre forsøk var menopor sammen med gonal-f. Fikk et som gikk til tre dagers og ble satt inn, ingen graviditet. Dårligste resultatene jeg har hatt med ivf. Er dette nyttig? 

Beklager  

Men dette tror jeg er bullshit.

Du er bare ute etter å være negativ på andres innlegg. 

Alle som er inne på dette forumet er selvfølgelig ute etter ett lite håp om at neste forsøk skal det bli baby

Og da kan selvfølgelig spørsmål rundt medisinering være ett stort håp for noen.

Menopur er det alle legene mener gir best kvalitet på eggene. Og da må det vel gå an å spørre andre kvinner om den funket for dem. Og har det gjort det, så gir det oss andre som går på menopur, håp

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...