AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Du som har tatt blodprøve(r) og fått et høyt resultat, hvordan gikk det? Bra? Dårlig? Anonymkode: 209f1...e0d
Eidvo Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Jeg har ligget over gjennomsnittet i begge mine svangerskap, men ikke så høyt at jeg har fått noen kommentarer fra legen. På slik hcg-kalkulator kom det alltid opp at det var forhøyet sjangse for flerlinger ut fra hcg-nivået. Har gått helt fint begge gangene.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 35 minutter siden, Eidvo skrev: Jeg har ligget over gjennomsnittet i begge mine svangerskap, men ikke så høyt at jeg har fått noen kommentarer fra legen. På slik hcg-kalkulator kom det alltid opp at det var forhøyet sjangse for flerlinger ut fra hcg-nivået. Har gått helt fint begge gangene. Kunne du lagt ut link til den du har brukt? Godt å høre at det har gått bra for din del! Min verdi er ganske langt utenfor referanseområdet, ca. dobbelt så mye. Ts Anonymkode: 209f1...e0d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 Venta gutt da min var veldig høy. Anonymkode: 2077d...e90
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #5 Skrevet 16. juni 2020 Jeg var bittelitt over referanseområdet, fikk da gutt. Men er du redd for flerlinger eller er det så høyt at legen er redd for ektopisk? Anonymkode: b86f7...6cb
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #6 Skrevet 16. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var bittelitt over referanseområdet, fikk da gutt. Men er du redd for flerlinger eller er det så høyt at legen er redd for ektopisk? Anonymkode: b86f7...6cb Flerlinger er bare fint, men jeg er redd for de andre tingene høy hcg kan handle om. Ektopisk har jeg faktisk ikke tenkt på engang, jeg trodde faktisk at man hadde lavere hcg enn normalt ved ektopisk. Ts Anonymkode: 209f1...e0d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #7 Skrevet 16. juni 2020 Jeg hadde uvanlig høy HCG i første svangerskap (husker ikke eksakt tall) som fortsatte å stige når den egentlig skulle begynne å synne, og det skyltes at graviditeten var en blæremola. Andre svangerskap hadde jeg høy, men normal stigning av HCG. Baby i magen ser frisk ut. HCG er veldig individuelt, så ikke bekymre deg for mye. Anonymkode: 1d1b0...de3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #9 Skrevet 16. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde uvanlig høy HCG i første svangerskap (husker ikke eksakt tall) som fortsatte å stige når den egentlig skulle begynne å synne, og det skyltes at graviditeten var en blæremola. Andre svangerskap hadde jeg høy, men normal stigning av HCG. Baby i magen ser frisk ut. HCG er veldig individuelt, så ikke bekymre deg for mye. Anonymkode: 1d1b0...de3 Husker du om det var typ dobbelt av normal hcg, eller om det var enda mer? Selv om du ikke husker tallet? Jeg har tenkt en del på om det kan være blæremola. Skal bestille en privat ul for å finne ut av dette. Godt at det ser lyst ut for deg nå! Ts Anonymkode: 209f1...e0d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #10 Skrevet 16. juni 2020 Tror jeg hadde rundt 120000 som gikk opp til rundt 140000 på én dag i det som skulle være uke 12. Og i uke 12 skal det jo ikke øke så mye.. Hvilken uke er du og hva er HCGen din siden du er bekymret? 💕 Jeg anbefaler deg virkelig å reise på tidlig ultralyd uansett, bare sånn at du får sett at det ser greit ut. Jeg er evig takknemlig for at jeg fant det ut i uke 12 og ikke på ordinær.. Men husk at blæremola er veldig sjeldent, så prøv å slapp av til du får vært på ultralyd 💗 Anonymkode: 1d1b0...de3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå