Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg får så masse kviser i ansiktet av solkrem. Noen tips? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk en annen solkrem 😜 jeg får også kviser av enkelte solkremer men cosrx sin aloe soothing sun cream bruker jeg hver dag og gir meg ingen kviser, pluss at den gir godt med fukt, blir ikke hvit eller blank 😊

Også viktig å bruke en mild rens på kvelden for å få fjernet all solkremen! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ansiktssolkremen i fra La roche posay

Anonymkode: 72bbc...adf

AnonymBruker
Skrevet

Dermalogica oil free matte slapp i hvertfall jeg, som har veldig "acne prone" hud, å få kviser av.

Anonymkode: 2f831...ee5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt Dermalogica solar booster og Elixir sin solkrem og håper en av de to ikke gir meg kviser.

Har forsøkt la roche posay sin flere ganger nå, den for uren hud, men den gir meg og kviser😐

Anonymkode: 92c3e...6a5

Skrevet

Har prøvd noen forskjellige som skal være for uren hus, uten at det hjelper 😕 takk for råd, skal se på de 😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cliniderm light & mattifying! Den er helt super. Jeg har selv aknehud og denne er lett og ikke grisete i det hele tatt. Bruker faktor 50 :) 

Anonymkode: 07a7a...1d6

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aknehud, og opplevde faktisk at garnier sin "sensitive advanced face & chest cream" har fungert godt for meg! https://www.nordicfeel.no/hudpleie/sol/solkrem/garnier-sensitive-advanced-face-chest-cream-53403. Har gått tom for den, og har derfor brukt piz buin sin til sensitiv hud, men merker stor forskjell allerede ift kviser.

Den fra garnier er lett i konsistensen og trekker fort inn i huden :) Ble utrolig positivt overrasket av denne. Fikk den anbefalt i England, da ei som jobbet i en kjede der hadde testet ut en del typer selv pga akne. Hun kunne valgt å anbefale meg den dyreste til 50 pund, men valgte heller å anbefale denne til 10. 

Kan være verdt å teste ut hvertfall! 

• Liker 1
Skrevet

Den svanemerkede solkremen til ansikt fra Camilla Phil funker for min hud,- alle annen solkrem får jeg kviser av.

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cliniderm light & mattifying! Den er helt super. Jeg har selv aknehud og denne er lett og ikke grisete i det hele tatt. Bruker faktor 50 :) 

Anonymkode: 07a7a...1d6

Anbefaler også denne! Jeg fikk alltid kviser av solkrem frem til jeg begynte å bruke denne 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker Cliniderm light and mattifying, liker den veldig godt. En annen favoritt er Missha All-Around Safe Block Soft Finish Sun Milk (denne må nok bestilles på nett). 

Anonymkode: 5640f...3bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får kviser av ALT. Bruker Cliniderm sin ansiktssolkrem. Ingen kviser av den, den renner ikke når du bader og heller ikke når du svetter. Kjempebra solkrem!

Anonymkode: 98c20...6c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får også et par små kviser om jeg går med solkrem for lenge. Virker som at smertegrensen for meg er ca 6 timer. Løser det med å ta en kjapp dusj når jeg har solt meg ferdig, eller før jeg legger meg :)

Anonymkode: 1c5a3...409

Skrevet

Får også kviser av solkrem, bortsett fra La Roche-Posay Anthelios 50 ultralett. Den som er på flaske og må ristes,  ikke den på tube. Skal ikke svi i øynene, men jeg har ikke tenkt å teste. Er veldig vann- og svetteresistent. Parfymefri. 

Jeg kan likevel ikke bruke både den og fuktighetskrem på dagtid.  Bruker fuktighetskrem + serum bare om kvelden. Cliniderm mattifying ga meg en matt fin hud, hvis jeg ikke brukte fuktighetskrem i det hele tatt. Ellers fikk jeg kviser.

Skrevet

Det viktigste med solkrem i ansiktet er å bruke en som er FOR ansiktet og absolutt like viktig... at du fjerner den med en ordentlig renserutine på kvelden. Solkrem er laget for å feste seg til huden så godt den kan, så og si som lim, og den må renses godt (jeg dobbelrenser).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...